Outwell soveposer
Fra : Ped

Dato : 26-02-06 00:14

Hej gruppe,

Jeg har længe ønsket mig en ny sovepose, og fandt i dag en lækker pose
(Comfort 2400) på Outwell's stand i Herning. Posen kunne købes med
messerabat på den måde, at man bestilte og betalte den, og så kunne den
afhentes hos en ud af ca. et dusin forhandlere, som jeg fik forevist på
en liste. Problemet var blot, at nærmeste forhandler var ca. 50 km fra
hvor jeg bor (midt Sønderjylland), og så stor var rabatten trods alt
heller ikke. Jeg har kigget på forhandlerlisten på deres hjemmeside,
hvor de bl.a. angiver Spejder Sport, men Outwell soveposer er slet ikke
på Spejder Sport's repertoire. Det ser ud som om deres (ret begrænsede)
forhandlernet omfatter de store campingforhandlere, hvis hjemmesider
næsten udelukkende handler om campingvogne, så her er der heller ingen
soveposer at finde.

Selvfølgelig kunne jeg ringe til en af dem og spørge eller bestille, men
jeg undrer mig over at en producent gør tilgangen til sine produkter så
besværlig? Så exclusiv er Outwell da trods alt ikke, og prismæssigt
ligger de vel nærmest i Bilka-klassen. Sådan en vare som en 400-kroners
sovepose burde da kunne fås i hveranden internetbutik eller i et
byggemarked? Hvorfor forhandler næsten ingen Outwell soveposer - er det
fordi det er noget skrammel, eller? Er der nogen der der har set Outwell
soveposer et sted? Så på forhånd tak for tippet.

M.v.h.

Jens L. Pedersen

Fra : Pro

Dato : 26-02-06 20:04

Du kan sikkert få den i Bilka Kolding...

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 28-02-06 14:42

"Ped" <pedmail@danskbredbaandmail.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der der har set Outwell soveposer et sted? Så på forhånd tak
> for tippet.

Så meget skæld ud over at der mangler Outwell-forhandlere i et område ....

.... uden selv at oplyse hvor du bor ...

tsk tsk ...

:)

--
Per, Esbjerg