Camping i Sydfrankrig
Fra : Svend Erik Østergaar~

Dato : 25-02-06 09:49

Hej gruppe

Er der nogen her der har nogle Campingpladser de kan anbefale i
nærheden af Cap D`Agde i Sydfrankrig
jeg regner med at være der uge 28-29

På forhånd tak

Svend Erik

Fra : Anette og Arne Haahr~

Dato : 25-02-06 16:16

> Er der nogen her der har nogle Campingpladser de kan anbefale i
> nærheden af Cap D`Agde i Sydfrankrig
> jeg regner med at være der uge 28-29

Min kone og jeg skal afsted til Frankrig for 7. gang i træk. Vi afslutter
altid vores tur ved Middelhavet. Syd for Séte ligger en fantastisk god
campingplads med swimmingpool, lejepladser, underholdning hver aften, lækker
strand, gode indkøbsmuligheder på campingpladsen og i de omkring liggende
byer.
Her er hjemmesiden på campingpladsen
http://www.le-castellas.com/fr/

Med venlig hilsen
Arne Haahr

Fra : T. Hartung

Dato : 26-02-06 21:07

"Svend Erik Østergaard Nielsen (slet S3CCW)" <s.e@S3CCWpc.dk> skrev i en
meddelelse news:11408575740.228802136203107@dtext.news.tele.dk...

--
mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Knaus 500 FU
www.sitecenter.dk/hartung
Prøv evt. denne - pladsbestilling er nødvendig - bemærk området kan til
tider være ret blæsende.

www.les-tamaris.fr/

Fra : Kim

Dato : 27-02-06 22:21

Hej Svend Erik

Vi var sidste sommer 14 dage på denne : Camping Le Soleil (
http://www.campmed.com/campdan/csoleil/intro.htm )
Kun et stenkast fra middelhavet og med udsigt til den spanske grænse m.m.
Kan varmt anbefale denne.

Kim

Fra : Ejvind Munk Jensen

Dato : 02-03-06 20:11

Jeg kan henvise til min hjemmeside www.gladferie.dk efter min mening een
af de bedst placerede campingpladser i området (der er 34 ialt) den er
beliggende med direkte udgang til stranden og 5 min. gang fra byens gågade.

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 12-03-06 14:54

Hej Svend Erik
Har lige læst at området du ønsker at komme til er et af de største områder
i Frankrig for Naturister.
Så check lige pladserne inden du booker , bare hvis du vil holde ferie med
en lille smule tøj på ........

Kim