"snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:44013fa9$0$27537$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Rikke" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:440015b1$0$78287$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> Hej NG,
>>
>> Jeg har en N6230, hvor den pludselig mister sendesignalet. Jeg har
>> Sonofonabonnement, så de burde da dække ret godt i DK
Den kan ligge
>> med fuldt signal, og pludselig forsvinder det. Det er ligegyldigt om jeg
>> slukker og tænder igen, eller om jeg piller batteriet ud. Der sker
>> ingenting. Signalet er været i flere timer og dage.
>> Er der nogen der har oplevet samme problem eller evt ved hvad der kan
>> være i vejen????
>> Telefonen var en tur forbi Telecare i går, og blive opdateret, da jeg
>> troede det måske var derfor. Men nej - det hjalp ikke.
>>
>> Mvh
>> Rikke
>
> Sonofon har de sidste 3 uger været hårdt ramt af netfejl, så det er
> sandsynligvis ikke din telefon der er noget galt med. Jeg har indenfor de
> sidste 2 uger på sydfyn oplevet nedbrud vel at mærke i svendborg, Tåsinge,
> Fåborg, langeland i mellem 3 og 6 timer i træk. Jeg har af samme grund
> opsagt mit sonofon abb da det simpelthen er for ustabilt. Kundeservice vil
> naturligvis ikke vedkende der har været galt, det gør mig bare ekstra
> harm...
Hvis jeg flytter mit kort over i en anden Nokia, så er der ikke noget galt.
Den fanger fint signal. Min kæreste har også Sonofon, og der har heller ikke
været udfald på hans telefon. Derfor må der være noget galt med min N6230
;-(( Jeg har altid været godt tilfreds med Sonofon.