Nokia 3510i død tast
Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 24-02-06 00:58

Min hustru ahr en Nokia 3510i hvor en tast er ved at være død - man skal
trykke _meget_ hårdt for at den reagerer. Det er øverste venstre tast/menu
tasten, så den er svær at undvære, især når man skal trykke OK efter at
have indtaste kode

Er den en kendt fejl og er det en reservedel jeg selv kan skifte eller skal
den på værksted? (Værksted kan nok ikke betale sig, telefonens alder taget
i betragtning

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: news at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
Photos at http://www.darling.dk

Fra : 6400 - Anders

Dato : 24-02-06 06:49

Du kan gøre det selv, meget hurtigt tilmed !

Pil covered af telefonen, og på printet, hvor tasterne rammer printet, kan
der godt sidde noget skidt, som kan fjernes med et viskelæder..

Det kan være fejlen, garanterer ikke !

/A

Fra : Thomas Andersen

Dato : 24-02-06 10:49

Defekt membrane, 99,99% sikker.
Den er let / hurtig selv at skifte
Koster 10 kr her
http://www.cellshoppen.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=17%2D038

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 24-02-06 20:19

"Thomas Andersen" <ThomasAndersen@pc.dk> wrote in

> Defekt membrane, 99,99% sikker.
> Den er let / hurtig selv at skifte
> Koster 10 kr her
> http://www.cellshoppen.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=17%2D038

Anders, Thomas, tak for hjælpen! Jeg har bestilt en ny membran..