Bagemaskine - igen
Fra : Lars

Dato : 23-02-06 18:55

Hej.
Har med glæde læst og printet af de delte erfaringer i den tidligere tråd og
bagemaskiner. Har også selv taget springet med Faktas Melissa-dims.
Min egen årsag til at købe én er (ud over dovenskab at jeg p.g.a. sygdom
har besvær både med selve madlavningen (melstøv og lugten i køkkenet) og med
at tygge brødet (mundtørhed).
Jeg er derfor kun i stand til at spise helt nybagt, saftigt brød og vil
allerhelst have noget lyst brød med noget groft (men ikke hårdt!) i og prøve
at finde en opskrift, der egner sig godt til ganske små portioner til måske
én, måske to bagninger om dagen.

Hvis nogen har et eller flere tips til ingredienser, vil jeg være meget
taknemmelig.

VH,
Lars