Vedr: adria 502 uk
Fra : surfing

Dato : 23-02-06 17:17

Hej alle Lige et par spørgsmål ang:
Adria Unica 502 uk

Hvis der er lille taglem i sådan en fætter kan man så få sat en lidt større
og mere moderne i?? og til hvilken ca pris

Hvis jeg køber den privat hvad koster synet så hvis den ellers ser ud til at
være tiptop fra ca år2000

Hvad ville det evt. koste at få lagt gulvvarme i
og findes der en hjemmeside "adria et eller andet hvor man kan se den
præcise forskel på en Unica 502 A eller B og UK DK osv

med venlig hilsen forhåbentlig snart vognejer Søren Nielsen

Fra : Pernille

Dato : 23-02-06 17:50

Lad os tage din spørgsmål ét af gangen:

"surfing" <surfing2@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> større
> og mere moderne i?? og til hvilken ca pris

fra 3-5000- afhængig af model og værksted

> Hvis jeg køber den privat hvad koster synet så hvis den ellers ser ud til
> at
> være tiptop fra ca år2000

Jeg mener det er 500,- til synshallen
PAS PÅ FUGTEN FÅ EN FUGTTEST FØR KØB (ca 500.-)

> Hvad ville det evt. koste at få lagt gulvvarme i

Det er mange løsninger til et utal af priser, men du kan ikke få gulvarmen
ned under vinylen, du er nød til at købe gulvtæppe bagefter og så har du
ikke gulvvarme på toilettet.

> og findes der en hjemmeside "adria et eller andet hvor man kan se den
> præcise forskel på en Unica 502 A eller B og UK DK osv

Adria.dk, men der er kommet nye modeller og dem synes jeg faktisk du skal
kigge godt på. Altea svarer nogenlunde til A og Adora er vist mest en
luksusudgave af B-modellen. U betyder rundsidde gruppe og K betyder Køjer.
Vi er selv gået fra en Adria B 502 UK til en Adora 502 UK, fordi vi fik
gulvvarme, stor tagluge, bedre isolering i gulvet, bedre køreegenskaber,
varmt vand osv osv.
Vi forsøgte også at regne på hvad det ville koste med gulvvarme og stor
tagluge, men vi skrev en lidt større check, solgte den gamle 1999 B502 UK og
købte i 2004 en Adora om efteråret (hvor vi fik et commodore fortelt med i
prisen). Og det har vi bestemt ikke fortrudt.

God jagt
Pernille

Fra : Søren-Ole Nielsen

Dato : 23-02-06 19:38

et par spørgsmål mere nu har jeg fundet ud af der ikke er varmt vand i
samt heller ikke alko stabilisator hvad vil det mon koste at få lavet?

Fra : SB

Dato : 26-02-06 21:10

"Søren-Ole Nielsen" <surfing2@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> et par spørgsmål mere nu har jeg fundet ud af der ikke er varmt vand i
> samt heller ikke alko stabilisator hvad vil det mon koste at få lavet?

en alko koster ca. 2500 kr. alt efter hvilken model du vælger, varmt vand er
nok samme pris.....
men ring da til en forhandler/værksted og få dem til at give en pris på det,
det koster ikke noget, og så ved du det helt præcis

Søren