Synkronisering mellem outlook og nokia 623~
Fra : Tomas

Dato : 23-02-06 11:33

Hej

Jeg har tidligere kunne synkronisere helt fint mellem outlook og min nokia
mobil, men nu er det begyndt at drille. Når jeg laver aftaler fx. med 5
ugers interval i outlook registrerer den kun den første aftale på mobilen.
De efterfølgende aftaler med fem ugers mellemrum registrerer telefonen ikke,
men jeg kan sagtens se aftalerne i outlook.

Er der nogen forslag til hvad jeg kan gøre?

Jeg har opdateret til den nyste Nokia Suite og Outlook er også fuldt
opdateret.

Tomas

Fra : 6400 - Anders

Dato : 23-02-06 11:37

Hvad med mobilen, kunne det være der var en såkaldt 'bug' (fejl) i den
software vers. du har installeret i mobilen.

Hvis det er det, så prøv at få den opdateret, hos en unlocker, der også
tilbyder opdatering.

/A

Fra : Per Jensen

Dato : 23-02-06 20:49

Ja
Nokia er ligesom microsoft, problemer med softwaren, nyeste er 3.70, måske
det løser dit problem
ved det ikke, måske ?

Fra : Tomas

Dato : 24-02-06 07:37

> Nokia er ligesom microsoft, problemer med softwaren, nyeste er 3.70,

Hvis er den nyeste version skal jeg have min mobil nedgraderet fra en ver.
5.35.

Mon ikke du tænker på en 6230i