W800i og leveringsrapport?
Fra : Nicolai

Dato : 22-02-06 16:56

Jeg sidder lige og leger med indstillingerne og når jeg slår
"leveringsrapport" til, så modtager jeg en "besked", eller der er ingen
tekstbesked, men bare en tone. Ligger den beskederne et andet sted, eller
består leveringsrapporterne på W800i "bare" af en beskedtone (dog ikke den
samme som bruges til indkomne beskeder)?

Nicolai

Fra : Daniel

Dato : 22-02-06 17:38

"Nicolai" <news2004@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> består leveringsrapporterne på W800i "bare" af en beskedtone (dog ikke den
> samme som bruges til indkomne beskeder)?

Det er en SonyEricsson, ikk? For de plejer at sætte et hak ved de sendte
beskeder... Sådan at når der er et flueben ved den sendte besked, så er den
afleveret...

Hygge...
Daniel

Fra : Nicolai

Dato : 23-02-06 12:26

"Daniel" <4junkFJERNDETTE@c.dk> wrote in message

> Det er en SonyEricsson, ikk? For de plejer at sætte et hak ved de sendte
> beskeder... Sådan at når der er et flueben ved den sendte besked, så er
> den afleveret...

Ja, SE. Og du har ret, hvor snedigt. Jeg havde ellers også tjekket i den
mappe over afsendte beskeder, men havde ikke lagt mærke til hakket. Det var
der forskellen var.

Tak.

> Hygge...
> Daniel

Nicolai

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-02-06 17:39

Nicolai skrev:

> består leveringsrapporterne på W800i "bare" af en
> beskedtone (dog ikke den samme som bruges til indkomne beskeder)?

Den larmer og ryster lidt og skriver "Beskeden ...er modtaget" eller sådan
noget
Hans

Fra : Nicolai

Dato : 23-02-06 12:27

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> wrote in message

> Den larmer og ryster lidt og skriver "Beskeden ...er modtaget" eller sådan
> noget

Ja, men den skriver/meddeler ikke noget tekstbaseret noget. Men som Daniel
skriver, så laver den et "hak" ved selve beskeden, i mappen for afsendte
beskeder.

> --
> Med venlig hilsen
> Hans

Nicolai

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-02-06 18:57

Nicolai skrev:

> Ja, men den skriver/meddeler ikke noget tekstbaseret noget.

Dét skal du selv aktivt sætte den op til - dét skulle jeg på vore W800i'er

Hans

Fra : Nicolai

Dato : 23-02-06 21:20

> Dét skal du selv aktivt sætte den op til - dét skulle jeg på vore W800i'er

Ok, men det passer mig fint nok, at den bare nøjes med lyd. Men jeg bliver
konstant overrasket over hvor omfangsrige mulighederne i SE er, i forhold
til Nokia.

> --
> Med venlig hilsen
> Hans

Nicolai

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-02-06 23:11

Nicolai skrev:

> Ok, men det passer mig fint nok, at den bare nøjes med lyd. Men jeg
> bliver konstant overrasket over hvor omfangsrige mulighederne i SE
> er, i forhold til Nokia.

Hvad er en "Nokia"? *host*
Hans