Overtræk til campingvogn
Fra : Sjak

Dato : 22-02-06 09:49

Hej alle,
Min c/v holder udendørs hele året, og jeg er lidt træt af alger mv. og har
set lidt på "Caravan Cover".

Er der nogen af jer der har erfaringer med sådan noget. Er det noget der
duér og opnår man at man bare kan vaske vognen, når man kommer hjem, trække
overtrækket på, og så har man ikke de store problemer, før den skal vaskes
efter næste tur på landevejen?

Erfaringer og råd udbedes.

Mvh
Søren J

Fra : T. Hartung

Dato : 22-02-06 20:38

"Sjak" <sjakobsen@hotmailFJERN.com> skrev i en meddelelse
> Hej alle,
> Min c/v holder udendørs hele året, og jeg er lidt træt af alger mv. og har
> set lidt på "Caravan Cover".
>

> Erfaringer og råd udbedes.

Erfaringer har jeg ikke med sådan en fyr - og det er fordi jeg ikke kan se
hvorledes den naturlige ventilation kan foregår inde i vognen når den er
dækket helt til - derfor IMO øget risiko for mug og skimmel i vognen ved
brug af slig regentøj

--
mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Knaus 500 FU
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Søren

Dato : 23-02-06 13:59

> [...]
> hvorledes den naturlige ventilation kan foregår inde i vognen når den er
> dækket helt til - derfor IMO øget risiko for mug og skimmel i vognen ved

Enig køb en billig carport og sæt op istedet for. Den kan du næsten få for
samme pris.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 23-02-06 14:07

Søren skrev i 43fdb18f$0$27520$edfadb0f@dread11.news.tele.dk dette:

> Enig køb en billig carport og sæt op istedet for. Den kan du næsten
> få for samme pris.

Husk dog lige at en sådan påvirker bebyggelsesgraden på grunden.

mvh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : SB

Dato : 27-02-06 17:06

> Husk dog lige at en sådan påvirker bebyggelsesgraden på grunden.
>
> mvh
> Jan

Gør da bare som dem der har masser af penge
bygger skidtet og får lov bagefter fordi det er synd man skal rage den ned
igen

Søren