Flot DCU service
Fra : Kim Olsen

Dato : 21-02-06 18:22

Bestilte den 19.2.06 pr. mail et internationalt campingpas, da vores ferie
går til østeuropa.

Modtog i dag passet med posten.

Bare til orientering - ellers er det jo mest negative DCU indlæg vi hører i
gruppen....

Hilsen
Kim

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-02-06 22:33

"Kim Olsen" <kim.olsen(fjerndette)@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Modtog i dag passet med posten.

> Bare til orientering - ellers er det jo mest negative DCU indlæg vi hører

Har DCU orienteret dig om hvorfor det skal gøres på denne besværlige måde -
hvorfor vi ikke blot kunne beholde det kort vi altid har haft?

Næh .... DCU holder serviceniveauet ... lavere end gulvhøjde!

--
Per, Esbjerg

Fra : Kim Olsen

Dato : 21-02-06 23:59

> Har DCU orienteret dig om hvorfor det skal gøres på denne besværlige
måde -
> hvorfor vi ikke blot kunne beholde det kort vi altid har haft?

Ja det har de faktisk, men den diskussion gider jeg ikke deltage i. Den har
vi haft 3 år i træk, og den ender altid med at handle om at BB ikke kan få
indflydelse i DCUs beslutninger på diverse generalforsamlinger mv ..

Jeg konstaterer kun at det absolut IKKE er et problem at få det "gamle"
internationale pas, for dem der ønsker det.

Og det ER vist også snart i hele europa, at det blå pas virker, men der er
sikkert andre end mig, der enten skal bruge det internationale pas, fordi de
skal østpå, eller simpelthen fordi, at det blandt andet i Tjekkiet giver
10-15% rabat på mange campingpladser.

Og heldigvis ER det jo også frivilligt at være medlem hos DCU.

Personligt er jeg fuldstændig ligeglad med DCU's politik, men er medlem
fordi det er økonomisk fornuftigt.
Jeg tjener nemt mit abbonement ind alene i besparelser på færgebilletterne
til sommerferien.

hilsen
Kim

Fra : J.L.

Dato : 22-02-06 09:39

"Kim Olsen" <kim.olsen(fjerndette)@sport.dk> wrote in message
> [...]
>
> Modtog i dag passet med posten.
>
> Bare til orientering - ellers er det jo mest negative DCU indlæg vi hører

Jeg bestilte vores internationale ampingpas i sidste uge ..... og har endnu
ikke modtaget det ....... så måske jeg skal bestille det ENDNU EN GANG.

Mvh J.L

Fra : Sten Bo

Dato : 22-02-06 11:18

"J.L." <JL@ingenting.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Jeg bestilte vores internationale ampingpas i sidste uge ..... og har
> endnu ikke modtaget det ....... så måske jeg skal bestille det ENDNU EN

Altså, hvor svært kan det være. Det kan da godt være at man blir træls eller
glæder sig over småting, men vi har hørt om de pas gang på gang, og, at det
fungere udmærket med at få de pas. Og ellers kan man da lige slå på tråden.

Husk, at der er noget der hedder Camping Cheques og
http://www.campingcard.dk/ fra ACSI

Mvh

Solen skinner og dagene længes.

Fra : Sten Bo

Dato : 22-02-06 12:23

,

,

> [...]
> tråden.
>

> Husk, at der er noget der hedder Camping Cheques og

Det var ikke for at være negativ til et positivt indlæg (det her blir
langhåret.)

Men vi plejer bare at købe et nyt års mærke på første campingplads og sætte
på det efterhånden ældgamle ICC campingpas - og har ALDRIG fået bemærkninger
til det - heller ikke i Tjekkiet hvor vi fik vores rabat på kortet som alle
andre.

Og mener IKKE, at man kun skal melde sig i en forening for rabatterne skyld.

Fint nok, men foreningen må da også være noget man sammen om, i - og det
fremhæves af dem i DCU kredsene, at de er meget glade for det der foregår
der.

Lige bøvl om passet syns jeg fjerner opmærksomheden på andet, mere relevant,
til ønsker og krav om større visionen for DCU.

Med alle de mange campister vi efterhånden er må potentialet og dermed
vingerne da kunne blive større.

Men man kan altså nøjes med årsmærket på pladsen og glemme alt andet.

Fra : Kim Olsen

Dato : 22-02-06 17:15

> Men man kan altså nøjes med årsmærket på pladsen og glemme alt andet.
>
> mvh

Det var da en god ide. Det vil jeg gøre frem over.

Jeg vil da lige nævne at vi selvfølgelig også deltager i div. DCU
arrangementer, som f.eks. på lørdag hvor der fastelavn hos PJ camping i
Hedehusene.

Hilsen
Kim