Hvor er jeg da stolt over min kat
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 21-02-06 17:44

Har lige været ved dyrlæge med Cheeta fordi jeg troede at hun havde fået
blærebetændelse. Igen.
Men dyrlægen kunne ikke mærke noget, men hendes ene analkirtel var fyldt så
den blev tømt. Og det må godt nok have gjort ondt på hende for hun bed mig i
hånden. Hårdt. Og hun har aldrig nogensinde bidt mig før.
Men bortset fra det var hun meget stille og rolig og sagde ikke et kvæk selv
om hun både blev trykket her og der. Selv dyrlægen sagde at hun var dygtig

Og da vi så kom hjem og transportkassen blev åbnet var hun lige som hun
altid er. Legesyg og glad.
Så det var en god oplevelse af være ved dyrlæge idag. Bortset fra det lille
hak jeg fik

Hilsen Linda

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-06 18:04

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:43fb4356$0$11162$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Men dyrlægen kunne ikke mærke noget, men hendes ene analkirtel var fyldt
> så den blev tømt. Og det må godt nok have gjort ondt på hende for hun bed
> mig i hånden. Hårdt. Og hun har aldrig nogensinde bidt mig før.

Må man spørge, hvorfor hulen dyrlægen tømmer kattens analkirtel?

Fra : Tina M.

Dato : 21-02-06 18:22

"Brian Axelgaard" <brianaxelgaardATgmail.com> skrev i en meddelelse

> Må man spørge, hvorfor hulen dyrlægen tømmer kattens analkirtel?

Vel fordi de er fyldte, og fordi katten ikke selv kan - sådan kan det også
være med hunde.
Det er noget med, at sekretet kan være så kornet, så det kan være svært for
dyret selv at få det ordnet, og derfor er en tur til dyrlægen påkrævet.
Jeg har dog kun prøvet det med min hund, og det er tydeligt, at hvis han
kører på numsen på gulvtæppet, så er de fyldte

Mvh

Tina

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 21-02-06 18:48

"Brian Axelgaard" <brianaxelgaardATgmail.com> skrev i en meddelelse

> Må man spørge, hvorfor hulen dyrlægen tømmer kattens analkirtel?

Tror hun måske ikke selv har kunne tømme den. Der var ihvertfald noget gult
snask på det stykke vat han havde tømt den med

Fra : Ulrik Martinsson

Dato : 22-02-06 08:30

Smerte er en føelse, og føelser skal man nyde

Tag det som at holde katten i hånden..

De Venligste Hilsner
Ulrik Martinsson

Fra : Leyna

Dato : 21-02-06 21:14

On Tue, 21 Feb 2006 17:44:08 +0100, "Linda Hedegaard Jensen"
<FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> wrote:

Dygtig kat. Ikke en lyd, men du mistede en hånd!

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : co@ch [4130]

Dato : 22-02-06 13:17

> [...]
> altid er. Legesyg og glad.
> Så det var en god oplevelse af være ved dyrlæge idag. Bortset fra det

HUSK at det kan være ret farligt at blive bidt af katte.
De har mange bakterier ved deres tænder.
Hold øje med din arm de næste dage.
Bilver den tung, rød, hævet og øm, skal du kontakte skadestue omgående.

Du har så en blodforgiftning igang.

mvh
Bri@n

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 22-02-06 20:53

> [...]
> Hold øje med din arm de næste dage.
> Bilver den tung, rød, hævet og øm, skal du kontakte skadestue omgående.

Det er kun et lille hul jeg har fået og der er ikke noget at se næsten. Det
gjorde bare ondt fordi den bed lige ned i knoglen. Men tak for din omtanke