koble fax på en mobil?
Fra : Finn

Dato : 20-02-06 19:52

Kan man koble en alm. fax på en mobiltelefon?
mobilen skal kun bruges i forbindelse med faxen

vh Finn

Fra : Paw P Larsen

Dato : 21-02-06 17:57

Finn wrote:
> Kan man koble en alm. fax på en mobiltelefon?
> mobilen skal kun bruges i forbindelse med faxen

Du skal have Data & Fax-abonnement på mobilen for at den overhovedet kan
modtage. Og så skal der være faxunderstøttelse på selve telefonen for at
det kan sendes videre til en computer.

At tilslutte en fax og en mobil tror jeg ikke lader sig gøre.

Fra : Per Jensen

Dato : 21-02-06 18:46

Hej

Nokia har lavet et produkt, hvor man kan tilslutte sin alm. telefon, fax og
PC, "Nokia Premicell"
Nej du kan ikke tilkoble din alm. telefon til en biltelefon, du skal bruge
en Nokia Premicell,
har du kun behov for FAX, skal der kun oprettes et FAX abb. på simkortet.
Skal du kun sende fax er et alm. abb. nødvendig, det er kun ved modtagelse
et FAX abb. er krævet.
vh per