så er min sony 750 afleveret til rep.
Fra : Peter Caspersen

Dato : 20-02-06 20:51

bare lidt info.

Jeg har lige afleveret min mobil til rep.

problemet var at jeg kunne overføre måske 5 filer den enegang og så lå de i
en stor fil, næste gang jeg skulle overføre en fil kan det være at det jeg
overføre så lægger i en af de filer der i forvejen lå på mobilen. et stort
roderi.

Problemet kunne også være at jeg overførte feks. 10 filer til mobilen jeg
kunne se at de lå på tlf. mens mobilen var koblet op til pcer. men når jeg
så afkoblet mobilen så var der feks. kun 5 af filerne på telefon når jeg
kikke.

Har opdateret software på mobilen fra Sony men det hjalp desvære ikke.

Så nu håber jeg bare at de kan hjælpe mig for var blevet glad for at
podcaste på mobilen.

Peter

Fra : Jakob Griffel

Dato : 21-02-06 12:14

> Har opdateret software på mobilen fra Sony men det hjalp desvære ikke.

Gud, fik du det til at virke?!
Det kan jeg stadig ikke få den til...

--
Hilsen Jakob