Ny SMS tone til Samsung D500?
Fra : moso97ad

Dato : 19-02-06 23:02

Kan det lade sig gøre, at udskifte sine SMS toner på en Samsung D500? Hvis
ja, hvordan?

For mig at se kan man kun udskifte sine ringetoner.

--
Mvh.
Morten

moso97ad-no-spam@yahoo.dk
(fjern -no-spam)

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 20-02-06 10:16

"moso97ad" <moso97ad-no-spam@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det lade sig gøre, at udskifte sine SMS toner på en Samsung D500? Hvis
> ja, hvordan?
>
> For mig at se kan man kun udskifte sine ringetoner.

Det kan man ikke ... og for det ikke skal være løgn, er det også umuligt på
D600 ... og endda på den nye D600E

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : moso97ad

Dato : 20-02-06 17:13

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan man ikke ... og for det ikke skal være løgn, er det også umuligt
> på D600 ... og endda på den nye D600E
>
> mvh.
> Kim Frederiksen

Pyha...så er det ikke mig, der er blevet helt tosset, men det er godt nok
irriterende, at man ikke kan. Det burde de egentlig have ændret på ved den
nye model, men det har de altså ikke...for dårligt Samsung...det er vist en
OMMER.

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-06 18:08

moso97ad wrote:

> [...]
> nok irriterende, at man ikke kan. Det burde de egentlig have ændret
> på ved den nye model, men det har de altså ikke...for dårligt

Det er i høj grad en ommer ... det er så kæmpestor en tanketorsk at man må
undres over hvordan telefonen overhovedet er kommet på markedet uden så
basal en funktion. Det er simpelthen ikke godt nok

mvh.
Kim Frederiksen