Oliespray - hvor - hvad....?
Fra : Torkil Halvorsen

Dato : 19-02-06 17:24

Hej.
Oliespray - nu skal det være...
Jeg har før haft et par stykker, - men de holdt kun godt en uge hver, så
kunne de ikke spray mere. det var den slags til at pumpe tryk i inden brug.

Jeg mener at have set en "rigtig" spraydåse (Aerosol) med olie til madbrug..
Er der nogen der ved, hvor disse kan købes, - evt prisleje..?

Hvis det skal være en "Pumpe tryk" type, - er der så nogen bestemt
type, der er bedre end andre, - og hvor kan denne evt. købes....?

På forhånd tak.

Torkil Halvorsen

Fra : Max

Dato : 19-02-06 18:20

Hej Torkil

> Jeg mener at have set en "rigtig" spraydåse (Aerosol) med olie til
> madbrug.. Er der nogen der ved, hvor disse kan købes, - evt prisleje..?

Jeg har en stor spraydåse formspray med vegatabilsk olie i, den er
købt i Dagrofa.

Mvh Max

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 19-02-06 21:35

> Jeg har en stor spraydåse formspray med vegatabilsk olie i, den er
> købt i Dagrofa.

Dem vi har på arbejdet hedder Babette.. Produceres af VM Margarine.. til
20-25 kr. pr. dåse..

--
Michael

Fra : Max

Dato : 19-02-06 21:44

Hej Michael

> Dem vi har på arbejdet hedder Babette.. Produceres af VM Margarine..
> til 20-25 kr. pr. dåse..

Det er sådan en der står på mit køkkenbord, suveræn til at give
bageforme og grilristen en omgang med.

Mvh Max

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 19-02-06 21:52

> Det er sådan en der står på mit køkkenbord, suveræn til at give
> bageforme og grilristen en omgang med.

Helt klart, når man bruger den normalt til bageplader m.m. skal man nok
finde ud af det den dag man har glemt det ;)

--
Michael

Fra : Max

Dato : 19-02-06 22:01

Hej Michael

> Helt klart, når man bruger den normalt til bageplader m.m. skal man
> nok finde ud af det den dag man har glemt det ;)

Tak, kender det, rensede plader hos to bagere i en tre år da
jeg gik i skole :)

Mvh Max

Fra : Merete

Dato : 19-02-06 18:45

"Torkil Halvorsen" <nonotonoha@nonotdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis det skal være en "Pumpe tryk" type, - er der så nogen bestemt
> type, der er bedre end andre, - og hvor kan denne evt. købes....?

Hej Torkil

Jeg købte en i Føtex med olie i - tror jeg gav 40 kroner og har haft den i
et stykke tid nu. Den virker upåklageligt.

Mvh Merete

Fra : JytteJ

Dato : 20-02-06 08:23

> [...]
> Jeg har før haft et par stykker, - men de holdt kun godt en uge hver, så
> kunne de ikke spray mere. det var den slags til at pumpe tryk i inden

Jeg har haft min oliespray i flere år, men en gang i mellem skal den
rengøres i ret varmt vand, fedtet stopper til.
På min skal man huske at pumpe nogle gange op og ned inden den sprayer.

JytteJ