Slikker på dynen
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 19-02-06 11:11

Hej folkens

Vores kat har fået den skøre ide, at den nogle gange skal slikke på dynen og
hovedpuden i sengen, når den er sulten.

Den forsøger ikke at spise dynen - kun slikke - og betrækket ligger altså
ikke så længe hos os, at det er fyldt med alle mulige uhumskheder, der evt
kan mætte i en kattemave.

Hvad har den gang i...?

--
/Jan W Nielsen

Fra : Ulrik Martinsson

Dato : 22-02-06 08:36

Haha... det er til at grine over..
Det lyder sjovt, og utroligt sødt

Men jeg kan desværre ikke give dig et svar..

De Venligste Hilsner
Ulrik Martinsson

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-02-06 22:04

> Det lyder sjovt, og utroligt sødt

Det er det også - men jeg kan undre mig..

--
/Jan W Nielsen