Installationsvejledning til Cark91 + Basic~
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 18-02-06 22:25

Hej

Har købt et Cark91, men har desværre ikke monteringsvejledningen.
Er der nogen der kan hjælpe med en monteringsvejledning?
Det jeg specifikt mangler er hvad der skal til hvad i det 6-polede stik.
Rød og Sort giver sig selv, men hvad med Gul, Blå og Grøn?

Har endvidere omtalte BasicMuteAdvanced.
Der er tale om en box, der gør at højttalerne til anlægget i bilen også
bruges til telefonen.
Kan den uden risiko tilsluttes mit anlæg på 4x45W?

FUT til dk.teknik.telefoni.mobil

--
mvh Uffe

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-02-06 08:37

Uffe Bærentsen wrote:
> [...]
> Det jeg specifikt mangler er hvad der skal til hvad i det 6-polede
> stik. Rød og Sort giver sig selv, men hvad med Gul, Blå og Grøn?

Så vidt jeg husker så er den gule til Acc, mens den blå eller grønne er
radiomute.

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 19-02-06 10:45

Morten Fruergaard fik sine fingre den 19 feb 2006 til at fremtrylle
følgende i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Uffe Bærentsen wrote:

> Så vidt jeg husker så er den gule til Acc, mens den blå eller
> grønne er radiomute.

Her er installationsbogen til den:
http://www.gwynfryn.co.uk/downloads/cark91.pdf

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 19-02-06 12:13

"apollo14 aka Kenneth Rugaard" <apollo14dk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Her er installationsbogen til den:
> http://www.gwynfryn.co.uk/downloads/cark91.pdf

Takker og bukker.
Så kan jeg jo komme videre

--
mvh Uffe

Fra : Flemming

Dato : 19-02-06 13:03

Morten Fruergaard wrote:

> Så vidt jeg husker så er den gule til Acc, mens den blå eller grønne
> er radiomute.

Er der nogle der ved om man kan få et datakabel koblet til imens tlf. sidder
i holderen ?
Det er jo et ekstra stik i boksen...

Mvh. Flemming

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 19-02-06 20:48

"Flemming" <123spam4me@gmail.com> wrote in message

> Er der nogle der ved om man kan få et datakabel koblet til imens tlf.
sidder
> i holderen ?
> Det er jo et ekstra stik i boksen...

Det er så vidt jeg husker til et extern telefonrør.
Hvis du skal bruge datakabel hvorfor så ikke køre carkit 91 sættet i havnen
og få et CK7W med bluetooth (forudsat det er en blåtand tlf du har)?
Jeg er utrolig tilfreds med mit ,bruger det både i priv bilen og firmavognen

--

/Dennis
Der kun repræsenterer sig selv.

Fra : Flemming

Dato : 19-02-06 22:23

Dennis Pedersen wrote:

> [...]
> har)?
> Jeg er utrolig tilfreds med mit ,bruger det både i priv bilen og

Jeg har allerede carkit 91 installeret i min bil. Dette har dog ikke været i
brug siden jeg fik en hjemmelavet SMS løsning hvor min 6210 ligger løst med
et data kabel tilsluttet inkl.. lader, og modtager SMS'er som så kan starte
og stoppe min bilvarmer.
Det ville jo være smart hvis jeg kunne smide den op i holderen igen, som
sidder i mit handskerum, og kunne bruge muligheden for at kunne modtage
opkald + kunne tilgå den via datakabel. Desuden kunne den også komme på den
eksterne antenne igen.

Mvh. Flemming

Fra : Ole Geisler

Dato : 19-02-06 20:39

On Sat, 18 Feb 2006 22:24:40 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leitiFJERNES@hotmail.com> wrote:

Utroligt hvad google kan http://www.skyynet.de/fse_cark91.pdf

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 19-02-06 20:48

"Uffe Bærentsen" skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Har købt et Cark91, men har desværre ikke monteringsvejledningen.
> Er der nogen der kan hjælpe med en monteringsvejledning?

Kan du bruge dette her ?
http://nmt.btv.ru/nokia/CARK-91/inst91.pdf

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : martin bjerre

Dato : 20-02-06 17:14

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruges til telefonen.
> Kan den uden risiko tilsluttes mit anlæg på 4x45W?

Hej
Rød +
Sort -
Gul Mute
Grøn bruges ikke
Blå kl.15

Sæt du bare den muteboks på, det giver ingen problemer.

Martin