The World Is Not Enough
Fra : Holst

Dato : 18-02-06 19:22

Jeg har lidt ledt efter en gave, nemlig James Bond-filmen fra 1999, "The
World Is Not Enough", men den er umiddelbart svær at finde.

Er den ikke udgivet på DVD?

Jeg søger DVD, R2, danske undertekster.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 18-02-06 19:30

http://www.axelmusic.dk/productDetails/5707020157671

Fra : Holst

Dato : 18-02-06 19:40

Lars Hoffmann wrote:

> http://www.axelmusic.dk/productDetails/5707020157671

Hehe ... jeg siger tak, selvom jeg godt nok er overrasket. Jeg havde fem
minutter tidligere søgt på axelmusic.dk, og R1-udgave var den eneste,
der dukkede op. Underligt. Men jeg siger i hvert fald tusind tak, fordi
du fandt det, jeg ikke selv kunne finde. Så er den gave klaret.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 18-02-06 21:16

"Holst" <newsjan06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lidt ledt efter en gave, nemlig James Bond-filmen fra 1999, "The
> World Is Not Enough", men den er umiddelbart svær at finde.
>
> Er den ikke udgivet på DVD?
>
> Jeg søger DVD, R2, danske undertekster.

Alle Bonde filmene har været på udsalg flere gange til priser omkring de 70
kr, så kik lidt i de billigere steder, måske er den stadig på lager.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Holst

Dato : 20-02-06 15:41

Michael Lund Sørensen wrote:

> Alle Bonde filmene har været på udsalg flere gange til priser omkring de 70
> kr, så kik lidt i de billigere steder, måske er den stadig på lager.

Ja, det ved jeg, og det er vist også i den forbindelse, at de fleste af
filmene er blevet købt. Men af en eller anden grund blev The World Is
Not Enough ikke købt. Det var nok udsolgt, eller også overså de den.
Derfor står den nu på ønskesedlen.

Men det lykkedes mig faktisk i dag at finde en butik, som havde den
stående til en hund.

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 24-02-06 21:34

Holst wrote:
> Jeg har lidt ledt efter en gave, nemlig James Bond-filmen fra 1999,
> "The World Is Not Enough", men den er umiddelbart svær at finde.
>
> Er den ikke udgivet på DVD?
>
> Jeg søger DVD, R2, danske undertekster.

50 bob i tp.

--