Nokia N70 - Dårligt kamera???
Fra : Lasse

Dato : 17-02-06 23:53

Hej NG!

Har lige købt en N70. Den er superfed. Men jeg er dælme skuffet over
kameraet!

Opløsningen fejler ikke noget, men det er er godt nok ret uskarpt! Er der
andre der har samme erfaring? Eller er der måske noget galt med mit kamera?

Lasse

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 18-02-06 08:18

Jeg har selv en N70 må indrømme jeg har ikke brugt Kameraet så meget!
Men hvordan er det uskarpt, tænker på er det ved print eller på computeren,
så vil jeg da gerne prøve og efterligne dit problem og se om det er det
samme der sker her?

Jeg har nemlig også et lille problem bruger stemmestyret opkald en del, men
man kan ikke selv indtale stemmen den er der bare og man skal så forsøge og
efterligne stemmen, det kan godt give nogle sjove opkald til "Uventede
gæster"
Har du brugt stemmestyret opkald?
Hilsen.
Lars

"Lasse" <spamlasse.fjernaltdettehvisduvilmailemig@roenlev.dk> skrev i en
meddelelse news:43f653c7$0$15791$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : GRISEN

Dato : 18-02-06 13:27

On Sat, 18 Feb 2006 08:17:56 +0100, "Lars Lauritzen" <lars@larslauritzen.dk> wrote:

> [...]
>efterligne stemmen, det kan godt give nogle sjove opkald til "Uventede

Ja, det er ret irriterende.
Specielt når man sidder i bilen og forsøger at ringe uden at kigge på telefonen.
Jeg snakkede med Nokia til Club Nokia om det... de mener det fungerer okay ?!?
Tror aldrig de har prøvet det selv.

*
Jan

Fra : Lasse

Dato : 18-02-06 13:56

Hejsa!

Ang. stemmeopkald, så synes jeg egentlig det er fedt nok. Man skal jo bare
udtale navnet lidt "engelsk" så er der ingen problemer... Eller osse passer
min stemme bare godt til Nokiaens Og fedt at man ik selv ska bruge tid
på at indtale navnene...

Ang. kameraet, så vil jeg i dag tage et par billeder og smide på
hjemmesiden. Vender tilbage med det. Så ka du jo sammenligne...

Lasse

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 18-02-06 23:20

"Lasse" <spamlasse.fjernaltdettehvisduvilmailemig@roenlev.dk> skrev i en
meddelelse news:43f7194c$0$15783$14726298@news.sunsite.dk...
> Hejsa!
>
> Ang. stemmeopkald, så synes jeg egentlig det er fedt nok. Man skal jo bare
> udtale navnet lidt "engelsk" så er der ingen problemer...

Måske en ferie i England på 1 års tid vil hjælpe Hmmmm

Har ikke den store succes med stemmekoderne, jeg må være den "Uventede Gæst"
ved mange LOL.....

Ja ja så let giver jeg ikke op.
Hilsen
Lars

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 19-02-06 10:34

Hej Lasse.
Kom til at tænke på om du bruger ledning eller Blue Tooth, jeg selv bruger
Nokia´s HS 11W.
Forsøger bare på og finde ud af om det kan gøre forskel.

Fra : GRISEN

Dato : 19-02-06 20:01

On Sat, 18 Feb 2006 13:55:42 +0100, "Lasse" <spamlasse.fjernaltdettehvisduvilmailemig@roenlev.dk> wrote:

> Man skal jo bare udtale navnet lidt "engelsk" så er der ingen problemer...

Jeg synes sjældent det er nok til at få det samme resultat hver gang.
Jeg har rimelig mange personer i mine kontakter, så der er navn + fornavne.
Der er mange danske efternavne, som ikke er helt nemme at efterligne med lidt engelsk udtale....

> Og fedt at man ik selv ska bruge tid på at indtale navnene...

Enig... ville bare gerne selv kunne ændre dem der er helt umulige.

*
Jan