Det er et sjovt firma de der "3"
Fra : J.K.Arning

Dato : 17-02-06 15:21

Har man et Boom og lignende abbonement koster datatrafik 10 kr/MB

Datatrafik er hvad man genererer ved brug af WAP eller f.eks. opkobling til
PC.

Ringer man så til "3" og beder om at få oprettet et gratis 3Data abbonement
http://3.dk/templates/SubscriptionPlan.aspx?id=12311 der er gratis at
oprette og ikke koster noget månedlig abbonemet .. ja så koster data
pludseligt kun 7.50 kr/MB

2.5 kr/MB sparet for et telefonopkald.

Det er lidt underlødigt at man selv skal bede om det vil jeg mene.

--
Regards
:: J.K.Arning :: http://yndigtland.dk ::

Fra : J.K.Arning

Dato : 17-02-06 15:41

On Fri, 17 Feb 2006 15:21:08 +0100, J.K.Arning wrote:

> [...]
> pludseligt kun 7.50 kr/MB
>
> 2.5 kr/MB sparet for et telefonopkald.
>
> Det er lidt underlødigt at man selv skal bede om det vil jeg mene.

Ok .. så kom en del af forklaringen .. 3 ringede lige til mig .. de kunne
ikke oprette tillægsabbonementet .. det kan kun oprettet samtidigt med at
man køber en ny telefon.

Det gør det nu ikke mere underlødigt.

Fra : J.K.Arning

Dato : 17-02-06 15:44

On Fri, 17 Feb 2006 15:40:33 +0100, J.K.Arning wrote:

> Det gør det nu ikke mere underlødigt.

"Det gør det nu ikke mINDRE underlødigt"

Fra : Lars

Dato : 17-02-06 17:46

J.K.Arning skrev:

> "Det gør det nu ikke mINDRE underlødigt"

Det må være rart altid at have nogle af diskutere med

Et tip: Hvis du gør det på gaden så sørg for at have et BT-headset på,
så kigger folk ikke helt så skævt til dig )

Lars