USA-rejse
Fra : Tine Lund Therkelsen

Dato : 14-06-01 08:13

Mit indlæg til en nyhedsgruppe kan findes i nyhedsgruppen
dk.fritid.rejse under overskriften USA-rejse. Er sendt d. 13.06.2001.

Er der nogen, som har gode forslag til rejsemål i USA? Jeg går og lægger
planer om at tage til USA i ca. 14 dage først i november. Jeg vil gerne
se lidt forskelligt - både natur, byliv og så naturligvis de
obligatoriske seværdigheder. Erfaringer eller gode råd efterlyses.

Hilsen
Tine

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 14-06-01 18:02

Hej,

Det svarer til at svare på, hvad man skal se i Europa på 14 dage. Du bliver nødt til at snævre det ind noget mere.

Kennet

Fra : Michael

Dato : 15-06-01 08:02

Hej Tine !

Selv om det kun gælder New York, så kig alligevel ind på denne side:
http://home9.inet.tele.dk/michulla/page8.html

Hilsen fra

Michael

Fra : Tulletine

Dato : 16-08-01 08:14

Hej Tine
Jeg har været på ferie i USA flere gange og har meget at anbefale.
HVis du vil kombuínere kæmpe natur oplevelser m. storbyer på 14 dage vil
jeg anbefale kombinationen :
Gran Canyon - Las Vegas - San Fransico
Det er for vildt de modsætninger du vil nå at opleve på sådan en tur.
Du kan naturligvis flyve mellem distinationerne men køreturen er
fantastisk.
Ønsker du mere kan du forsætte ned af US1 mod Los Angeles. Kør ind forbi
Herst Castle og naturligvis Solvang, dansk by hvor der serveres
frikadeller og på husene er der malet bindingsværk.
Der er 1000 andre ting så det bedste du kan gøre er at købe en bog om
USA, planlæg mest muligt hjemmefra og så bare sug ind mens du er
derovre.. Der er nok af oplevelser uanset hvor du ender.
Jeg håber du får en fantastisk tur. Mvh. TulleTine

http://www.kandu.dk/