indsæt excel-regneark
Fra : Jesper

Dato : 14-02-06 14:57

Hvordan sætter man et færdigt regneark ind i frontpage?

Jesper

Fra : Viggo

Dato : 14-02-06 18:52

"Jesper" <tomal@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan sætter man et færdigt regneark ind i frontpage?
>
> Jesper

Hvis det bare skal vise det færdige resultat, kan det bare kopieres ind. Men
det var måske ikke det, du mente?
--

Venlig hilsen
Viggo

Fra : Jesper

Dato : 14-02-06 23:58

Jo men jeg får beskeden
wpr7me10.xls kunne ikke indlæses

Hilsen
Jesper

Fra : Jesper

Dato : 15-02-06 00:00

Nu har jeg prøvet at formatere filen til web-format og så får jeg følgende
besked

Der bruges rammer på denne side, men det understøttes ikke af browseren.

Fra : Viggo

Dato : 15-02-06 12:46

> [...]
> besked
>
> Der bruges rammer på denne side, men det understøttes ikke af browseren.

Jeg åbner regnearket / marker alt / kopier / går over på Frontpagesiden /
indsæt
Se eksempel på http://www.jak.dk/forening/blad06/test.htm (jeg sletter den
snart igen)
Om det er rammesider betyder ikke noget - der bliver mindre plads
selvfølgelig, men så kan du evt vælge ny side som destination.

Fra : Viggo

Dato : 15-02-06 12:55

> [...]

Om det er rammesider betyder ikke noget - der bliver mindre plads
selvfølgelig, men så kan du evt vælge ny side som destination.
Hvis du sender mig din adresse, skal jeg sende et link til en testside. --

Venlig hilsen
Viggo
Slet "fjern" i adressen

Fra : Roland Lyngvig

Dato : 25-02-06 15:32

Når jeg indsætter forskellige eksterne filer i min hjemmeside, det være sig
PDF eller andre filer, så bruger jeg blot Windows Stifinder. Jeg laver en
"drag & drop" med filen over i det katalog i FrontPage, hvor den skal være.
Dvs. FP er åben og jeg kan filstrukturen på mit website. Det virker også
selv om websitet befinder sig på en ekstern webserver - da tager det bare
lidt tid at indlæse filen.

--

Mvh.
Roland Lyngvig