Dommens dag
Fra : Inge

Dato : 14-02-06 09:33

Hej
Har nogen hørt hvilken dom CK fik, altså hvor stor en bøde?

mvh
Inge

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 14-02-06 09:58

Hej Inge

CK fik en bøde på 5.000 kr, ikke noget "voldsomt" beløb, men i forhold til
de bøder der ellers falder i dyreværnssager, er den rigtig pæn ))

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 14-02-06 09:58

"Inge" <ingen@tingmail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Har nogen hørt hvilken dom CK fik, altså hvor stor en bøde?
>
> mvh
> Inge ------------

det står i den oprindelige tråd længere nede..
men 5.000,-

mvh. marie

Fra : Eva Schmidt

Dato : 14-02-06 10:13

> [...]
> Hej
> Har nogen hørt hvilken dom CK fik, altså hvor stor en bøde?

Hej Inge

Hun fik en bøde på 5000 kroner.

mvh Eva

Fra : Sune Christesen

Dato : 14-02-06 10:27

> Har nogen hørt hvilken dom CK fik, altså hvor stor en bøde?
Nu har jeg fulgt med her inde i snart en måneds tid, og aner stadig ikke
hvad sagen helt præcist drejer sig om, nogen der gider give en kort forklaring?
På forhånd tak.
Sune

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 14-02-06 12:34

Hej Sune

Du kan læse om det her, den sidste link fortæller om Elrond, den perser
sagen/dommen vedrøre.

http://www.katteinfo.dk/etc.html

http://www.katteinfo.dk/se.htm

http://www.katteinfo.dk/elrond2.htm

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : Sune Christesen

Dato : 14-02-06 13:41

> Du kan læse om det her, den sidste link fortæller om Elrond, den
> perser sagen/dommen vedrøre.
Tak for svaret. Det var da grusom læsning, billeder og video - at man kan
slippe afsted med den slags umenneskelige handlinger for en bøde på 5.000
kr. er mig dybt uforståeligt.
Sune