tagwall
Fra : morten

Dato : 13-02-06 18:46

hejsa.

er på udkrig efter en tagwall og har ledt og ledt, men kan ikke
finde en ordentlige tagwall, kan i ikke sende alle dem i har til
mig på runescapetip@frac.dk , men de skal være i php og gode!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian Sparre

Dato : 13-02-06 19:39

Hello Morten,

> [...]
>
> er på udkrig efter en tagwall og har ledt og ledt, men kan ikke finde
> en ordentlige tagwall, kan i ikke sende alle dem i har til mig på

Du kunne jo evt. selv se lidt på det

http://www.webcafe.dk/artikler/php/phpmysqlgaestebog/

kan hjælpe dig på vej

--
Christian Sparre
http://blog.sparrez.dk

Fra : morten

Dato : 13-02-06 20:17

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 13-02-06 20:29

morten wrote:

> vil kigge på den, men vil stadig godt have at i sender nogle tagwall's
>
> til mig

Hej - jeg har ledt efter en masse hundrede-krone sedler - men kan ikke
finde nogle ordentlige.

Så send alle dem i har til mig... og de skal være gode.

Mvh
Johan

PS. Hvis I kun ligger inde med 200, 500 eller 1000 kr sedler - så send
dem alligevel - det kunne være jeg kunne bruge dem en dag.

PPS. Håber du forstod pointen.

PPPS. Hvis du ikke gjorde - så spørg.

Fra : morten

Dato : 14-02-06 07:40

Johan Holst Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> Hej - jeg har ledt efter en masse hundrede-krone sedler - men kan ikke
> finde nogle ordentlige.

nu er der også kæmpe forskel på penge og en tagwall!, årøver og spørge om
der er nogen er har en de godt vil give mig, hvis de ikke vil kan de da bare
lade være.

Fra : Bent Stigsen

Dato : 14-02-06 14:21

morten wrote:
> Johan Holst Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
[snip]

> nu er der også kæmpe forskel på penge og en tagwall!, årøver og spørge om
> der er nogen er har en de godt vil give mig, hvis de ikke vil kan de da bare
> lade være.

Tror mere det var et udtryk for en forskel i holdning. Nogle anser
diskussionsgrupper for et sted hvor deres problemer bliver løst eller
ønsker opfyldt, hvor andre anser det for et sted hvor de kan søge
inspiration eller diskutere et bestemt emne, sammen med andre med
samme interesse. Og en masse et sted imellem, men generelt tror jeg
holdningen er, at det skal være til gavn for alle.

Iøvrigt, tror jeg folk har svært ved at vurdere, om hvad de har er
"ordentligt", uden at vide hvilke kriterier du stiller. Hvis du har
ledt og ledt må man formode dine krav er meget skrappe. Det er svært
at leve op til.

/Bent

[snip]

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 14-02-06 15:03

Bent Stigsen wrote:

> [...]
> inspiration eller diskutere et bestemt emne, sammen med andre med samme
> interesse. Og en masse et sted imellem, men generelt tror jeg holdningen

Kommentaren var mest af alt pga. 2 ting.

1. Jeg mener det er useriøst blot at bede folk om at sende et script til
dem. Der findes masser af steder hvor man kan finde scripts som
ovenstående - google, freshmeat, sf.net, hotscripts osv.. Jeg menr selv
man bør gøre en indsats - og komme med mere end blot "send blah blah bla
til mig". Det er i lige så grad en menneskelig holdning jeg har - som en
holdning til PHP gruppen - altså man skal yde før man kan nyde ;)

Jeg er ikke bleg for at hjælpe folk herinde (har dog ikke haft den store
tid de seneste stykke tid) - og synes det er fint hvis folk skal have
hjælp :) Men man kunne i det mindste henvise til nogle krav man havde,
hvad man havde forsøgt sig med - og hvorfor det ikke virkede efter
hensigten. Det er ikke godt altid at hoppe over hvor gæret er lavest :)

> [...]
> "ordentligt", uden at vide hvilke kriterier du stiller. Hvis du har ledt
> og ledt må man formode dine krav er meget skrappe. Det er svært at leve

Helt enig :) Opfat mig ikke som en gammel bitter mand - men tag mit
tidligere indlæg med en smule humor - det var hensigten. Og som en
moralsk opfordring på at yde en indsats og måske selv lege lidt med PHP
som en sjov udfordring :)

mvh
Johan

Fra : morten

Dato : 14-02-06 15:44

> [...]
> til mig". Det er i lige så grad en menneskelig holdning jeg har - som en
> holdning til PHP gruppen - altså man skal yde før man kan nyde ;)

har søgt de fleste af stederne, enten gjorde jeg noget forkert eller søgte på
noget forkert, jeg har brugt lang tid på at finde en, men kunne bare ikke finde
nogle, jeg kunne bruge.

> [...]
> hvad man havde forsøgt sig med - og hvorfor det ikke virkede efter
> hensigten. Det er ikke godt altid at hoppe over hvor gæret er lavest :)

:)

> [...]
> tidligere indlæg med en smule humor - det var hensigten. Og som en
> moralsk opfordring på at yde en indsats og måske selv lege lidt med PHP

ok, for jeg opfattede dig som en der slet ikke ville hjælpe, kun hvis at man
fik penge for det, men gør jeg ikker mer :)

Fra : Bent Stigsen

Dato : 16-02-06 14:40

Johan Holst Nielsen wrote:

> [...]
> til mig". Det er i lige så grad en menneskelig holdning jeg har - som en
> holdning til PHP gruppen - altså man skal yde før man kan nyde ;)

Useriøst, ja det kan godt være det er det rigtige ord. Jeg tog det
lidt som spammer-mentalitet. ...Går den, så går den. Bare man kommer
ud til nok mennesker, så skal der nok være en der falder for det, og
andre kan jo bare kigge den anden vej hvis de ikke bryder sig om det...
Jeg får knopper af den slags.

> [...]
> hvad man havde forsøgt sig med - og hvorfor det ikke virkede efter
> hensigten. Det er ikke godt altid at hoppe over hvor gæret er lavest :)

Det håber jeg heller ikke. :) Men det undrer mig med den konstante
strøm af spam, kædebreve og andet ¤%#&#.

> Helt enig :) Opfat mig ikke som en gammel bitter mand - men tag mit
> tidligere indlæg med en smule humor - det var hensigten.

Det var egentlig også sådan jeg læste det, men jeg kan godt se det gik
lidt tabt i oversættelsen.

/Bent

Fra : morten

Dato : 14-02-06 15:39

Bent Stigsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> [...]
> "ordentligt", uden at vide hvilke kriterier du stiller. Hvis du har
> ledt og ledt må man formode dine krav er meget skrappe. Det er svært

mine krav er ikke høje (ikke efter hvad jeg selv menner), dem jeg har set på 50%
af dem kunne man ikke downloade fra hjemmesiden 40% af dem virkede ikke 10% af
dem (altså 1) virkede, men den var sådan at man skulle trykke på en knap der hed
skiv, så kom man til en side hvor at man kunne skive et indlag. Det vil jeg godt
have at man ikke skal, altså der hvor at man skiver er lige ovenover der hvor
indlagne/bedskederne er. og når man f.eks. skulle klikke på ens navn (så man
kunne sende en e-mail), vil jeg godt have at det skal være med sort, ikke hvor
det er med blåt og når man har klikket er det med en anden fave. og til sidst,
admin funktionner er noget jeg godt vil have, men kan godt undværes.

håber at det var nok til i kan finde en.

Mvh.
morten

Fra : Dan Storm

Dato : 13-02-06 21:25

morten skrev:
> [...]
>
> er på udkrig efter en tagwall og har ledt og ledt, men kan ikke
> finde en ordentlige tagwall, kan i ikke sende alle dem i har til

Det er generelt ikke god skik at bede ng brugerne om at skrive til din
mail. Der er mange der gerne vil vide hvilke råd og bud du får, således
de måske kan gøre nytte af disse.

Jeg har lavet en simpel tagwall som skulle være ret nem at omdesigne
efter behov og som ligeledes er ret nem at sætte ind på sit website.

http://err0r.dk/download.php?details=3

- Så vigtig er du heller ikke!