Hpm-70 headset
Fra : Piea

Dato : 12-02-06 19:38

Hej

Jeg har desværre mistet de der silikone ørepropper til mit SE HPM-70
headset.

Er det muligt at købe flere af disse, eller skal jeg ud og købe et nyt
headset?

Piea

Fra : Shsj

Dato : 13-02-06 11:44

"Piea" <glædeligjul@hohoho.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> headset.
> Er det muligt at købe flere af disse, eller skal jeg ud og købe et nyt

Hej Piea.
Det ville dog være ærgerligt at købe et helt nyt headset på grund af de par
propper. Du kan prøve at eksperimentere med de gule ørepropper man kan købe
på apoteket, de koster vist et par kroner. Jeg har lagt et billede af,
hvordan det eventuelt kan laves:
http://www.abisted.dk/~abe0002/dasrad/prop.htm .

Mvh.
Shsj

Fra : Piea

Dato : 14-02-06 20:23

"Shsj" <Silverdrengen1to3@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> købe på apoteket, de koster vist et par kroner. Jeg har lagt et billede

Hej
Tak for hjælpen

Fra : Frodo

Dato : 15-02-06 20:20