tema i frontpage der driller
Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-02-06 16:39

Hej NG

Jeg har lavet en hjemmeside i frontpage og brugt et tema, nu er problemet at
navigations knapperne ikke kommer frem på siderne. Hvis man går ind på en
under side er sidens knap der og startsidens knap er der også, men ikke alle
de andre knapper.

Jeg uploader via Ws Ftp program. Og sidens adresse er :
http://www.sydhavsoernesbowlingklub.dk/

Hvad går der galt ???

Med venlig hilsen

Jesper c",)

Fra : enkvinde

Dato : 12-02-06 19:49

> [...]
> alle de andre knapper.
>
> Jeg uploader via Ws Ftp program. Og sidens adresse er :

For at Frontpage elementerne skal virke, er det et must at uploade via
Frontpages egen upload funktion. Og derudover skal Frontpage extensions så
også være understøttet af din udbyder.

Hilsen Eva

Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-02-06 22:18

> For at Frontpage elementerne skal virke, er det et must at uploade via
> Frontpages egen upload funktion. Og derudover skal Frontpage extensions så
> også være understøttet af din udbyder.

Se det er jeg jo ked af at høre, det det køre godt med Ws Ftp, men jeg har
vel ødelagt Frontpage extensions på web hotellet ved at uploade med Ws Ftp,
hvad gør man så ??

Jeg har enavn som web udbyder.

Mvh Jesper c",)

Fra : enkvinde

Dato : 12-02-06 23:05

> Se det er jeg jo ked af at høre, det det køre godt med Ws Ftp, men jeg har
> vel ødelagt Frontpage extensions på web hotellet ved at uploade med Ws
> Ftp, hvad gør man så ??
>
> Jeg har enavn som web udbyder.

Jeg kender ikke noget til enavn, så om de understøtter Frontpage aner jeg
ikke. Men gør de det ikke, så må du bare se i øjnene at nogen af de smarte
effekter i Frontpage ikke dutter hos dig.

Hvis ellers de understøtter Frontpage, tror jeg såmænd ikke at du har
ødelagt spor ved at uploade med W`s.... Du uploader bare hele webstedet
igen, med Frontpage, mon så ikke det hele funker som det skal.

God fornøjelse
Eva

Fra : Viggo

Dato : 13-02-06 13:22

"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev i en
meddelelse news:43efa602$0$2404$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Se det er jeg jo ked af at høre, det det køre godt med Ws Ftp, men jeg har
> vel ødelagt Frontpage extensions på web hotellet ved at uploade med Ws
> [...]
Jeg skrev til dem, at jeg nu ville udnytte Frontpage Extensions og uploade
med Frontpage, og da de svarede OK, uploadede jeg alt igen.
--

Venlig hilsen
Viggo

Fra : Jesper Hansen

Dato : 13-02-06 22:50

> Jeg skrev til dem, at jeg nu ville udnytte Frontpage Extensions og uploade
> med Frontpage, og da de svarede OK, uploadede jeg alt igen.
> --
Det samme gjorde jeg, skrev til enavn at jeg gerne ville have alt slettet på
hjemmesiden og til at uploade med FP, de slettet alt og sendte mig koder til
at bruge med FP.

Dejligt, nemt og smertefrit.

Tak for hjælpen, her i gruppen.

Mvh Jesper c",)