installering af PHPnuke
Fra : Henrik

Dato : 12-02-06 10:39

Hej

Jeg kan ikke få PHPnuke op at køre på min HP.
B-one hoster mit site, og jeg har sat den til at bruge PHP5 (stardard
indstilling php4).
Jeg har fået MySql op at kører ved hjælp af phpmyadmin via
phpmyadmin.mitsite.dk. Jeg har uploaded nuke.sql og der er nu 94 tabeller
synlige. så jeg går ud fra det er OK ??
Mit domæne navn er www.xxx-yyy.dk men kigger jeg på phpmyadmin er "-" og
"." lavet om til "_"
MySQL 4.0.24_Debian-10sarge1-log kører på localhost som xxx_yyy_dk@localhost
Det er selvfølgelig ikke xxx-yyy min domæne hedder , der er dog en
bindestreg. Mit sitet virker bare lidt sårbart lige nu.

Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal udfylde html/config.php, men jeg
synes snart at jeg har prøvet alt.

$dbhost = "localhost";
$dbuname = "brugerloginnavn"; Er vel brugernavnet jeg har fået ved B-one
$dbpass = "password"; Er vel passwordet jeg har fået ved B-one
$dbname = "nuke";
$prefix = "nuke";
$user_prefix = "nuke";
$dbtype = "MySQL";
$sitekey = "har jeg liggende, ved ikke om jeg må oplyse den her";
$gfx_chk = 0;
$subscription_url = "";
$admin_file = "admin";
$advanced_editor = 0;

PS: postnuke har jeg haft oppe at køre og "knyttet" til nuke.sql fra
phpnuke, så noget må jo være rigtig!

Mvh
Henrik