Erfaring med Unotel
Fra : BamBam

Dato : 12-02-06 08:55

Erfaring med Unotel søges!

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-06 09:17

"BamBam" <non@non.dk> skrev i en meddelelse
news:43eee9d4$0$15789$14726298@news.sunsite.dk...
> Erfaring med Unotel søges!

Jeg bruger dem og det fungerer upåklageligt. De kører på TDC's net, så der
er samme dækning som hos TDC.
Mvh Tommy

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-02-06 09:21

BamBam skrev:

> Erfaring med Unotel søges!

Kun positivt. Skiftet dertil forløb gnidningsfrit: Simkortet kom
i god tid, og om morgenen den dag jeg havde fået oplyst som
skiftedag, satte jeg det nye kort i, og så virkede telefonen med
det samme. Det gik lidt mere smertefrit fordi jeg kom fra Telmore
der bruger samme net, så de fleste indstillinger skulle bare
beholdes.

Deres hjemmeside er nem at hitte rundt på, og man kan vælge
tjenester til og fra. F.eks. koster det kun et par klik at slå
familietelefoni (interne opkald koster 1 kr. uanset tid) til
eller fra (forudsætter at flere mobiler er tilmeldt under samme
bruger).

Jeg har ikke haft brug for deres support, så den kan jeg ikke
vurdere, men fra deres webhotelafdeling (Unoeuro) ved jeg at den
svarer til hvad de lover: svar på en mail inden for 24 timer.

--
Bertel

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 12-02-06 11:02

Har også Unotel.
Adsl, Fastnet og Mobiler.
Har brugt Support lidt og uden problemer, de er også meget villige til at
trøste en, når man er træt af TDC´s monopol på Binding til Fastnet, når man
gerne vil have Adsl uden at skulle binde sig til fastnet

Kort sagt jeg er meget tilfreds.
Lars.

Fra : John

Dato : 12-02-06 11:40

BamBam skrev:
> Erfaring med Unotel søges!

Jeg er meget godt tilfreds. De har indtil videre holdt hvad de har lovet.

Mvh

John

Fra : BamBam

Dato : 12-02-06 11:48

"John" <jk7410@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er meget godt tilfreds. De har indtil videre holdt hvad de har lovet.

Betaler man pr. påbegyndt minut?

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 12-02-06 11:49

> Betaler man pr. påbegyndt minut?

Nej, per sekund.

--
Jeppe Vestergaard, København
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : Erling

Dato : 12-02-06 11:57

BamBam skrev:
> "John" <jk7410@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Betaler man pr. påbegyndt minut?

Nej man betaler pr. sekund. Har lige været inde og kikke
f.eks. 10 sek = 0,10 kr. - 27 sekunder = 0,26 kr. ?
Så det er ikke pr. påbegyndt minut.
mvh
Erling

Fra : Kim Kristensen

Dato : 12-02-06 12:08

"BamBam" <non@non.dk> skrev i en meddelelse
> Erfaring med Unotel søges!

Her i huset har vi alle fire været UnoTel-kunder siden november 2004, det
har været (og er) ganske smertefrit.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-02-06 18:21

Kim Kristensen skrev:

> Her i huset har vi alle fire været UnoTel-kunder siden november 2004, det
> har været (og er) ganske smertefrit.

Og så kan jeg da tilføje at jeg ikke har set én eneste klage over
dem i debatgrupperne.

--
Bertel

Fra : BamBam

Dato : 12-02-06 18:28

> Og så kan jeg da tilføje at jeg ikke har set én eneste klage over
> dem i debatgrupperne.

Kan skyldes at de ikke har så mange bruger.
Jeg arbejder i tele branchen og har haft kunder der klaget over UnoTel, som
ønsket at skifte til andet teleselskab.

BamBam

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 13-02-06 15:42

"BamBam" <non@non.dk> wrote in message

> Kan skyldes at de ikke har så mange bruger.
> Jeg arbejder i tele branchen og har haft kunder der klaget over UnoTel,
> som ønsket at skifte til andet teleselskab.

Bestemt ikke - unotel har pænt mange kunder af en provider at være.. og har
et godt ry.. der vil altid være uheldige eksempler..

Fra : Søren Nielsen

Dato : 12-02-06 18:31

Bertel Lund Hansen wrote:

> Og så kan jeg da tilføje at jeg ikke har set én eneste klage over
> dem i debatgrupperne.

Og dét i sig selv er en ret stor bedrift ;)

Søren