SE K700i
Fra : Jens

Dato : 10-02-06 10:30

Hej

Jeg har en K700i - har egentlig lidt fortrudt jeg købte den for jeg synes
tasterne er lidt for små til mine fingre, eller også er mine fingre for
store til tasterne ;)
Dette er dog ikke mit største problem.....
Hvis jeg har telefonen i min inderlomme har jeg efterhånden en del gange
været ude for, at telefonen "tager sig selv" når der bliver ringet til mig -
uden jeg hører den ringer, sikkert fordi joysticket bliver påvirket i
lommen. Kan den "feature" slås fra et eller andet sted i menuen ?

Mvh. Jens

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 10-02-06 10:49

"Jens" <jens_jespersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> uden jeg hører den ringer, sikkert fordi joysticket bliver påvirket i
> lommen. Kan den "feature" slås fra et eller andet sted i menuen ?

Kan det ikke løses ved blot at låse tastaturet, inden den ryger i lommen?
Jeg har aldrig oplevet fænomenet med min, og jeg plejer at låse tastaturet.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Jens

Dato : 10-02-06 11:27

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan det ikke løses ved blot at låse tastaturet, inden den ryger i lommen?
> Jeg har aldrig oplevet fænomenet med min, og jeg plejer at låse

Det er altid låst - har lige prøvet at ringe til den fra en fastnet (med
låst tastatur) - hvis jeg trykker på joysticket besvares opkaldet.....

Gider du evt. prøve med din ?

Jens

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 10-02-06 13:49

> Gider du evt. prøve med din ?

Samme her... har dog aldrig haft problemer med det.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-02-06 12:25

..°o.O Thomas O.o°. skrev:

> Kan det ikke løses ved blot at låse tastaturet, inden den ryger i lommen?

Nej. Man kan godt tage en tastelåst telefon.

--
Bertel

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-02-06 12:27

Jens skrev:

> Hvis jeg har telefonen i min inderlomme har jeg efterhånden en del gange
> været ude for, at telefonen "tager sig selv" når der bliver ringet til mig -

Du er sikker på at den ikke er sat til automatisk at løfte røret?
Det er godt nok ikke tit at jeg har en tændt mobil i lommen, men
min kammerat har det jævnligt, og så ringer den til mig (når han
glemmer at låse tasterne), men den tager ikke sig selv.

--
Bertel

Fra : Jens

Dato : 10-02-06 12:41

> [...]
> min kammerat har det jævnligt, og så ringer den til mig (når han
> glemmer at låse tasterne), men den tager ikke sig selv.

Ja - det er jeg helt sikker på - det ville altså også være lidt pinligt hvis
man vælger ikke at besvare et opkald, og den der forsøger at ringe kan høre
man sidder og snakker med andre hvis telefonen svarer automatisk ;)

Der er (mindst) to måder at besvare opkald (på min K700i) :
1. Trykke på knappen under 'Ja' på displayet.
2. Trykke på joystick'et.

Jens

Jens

Fra : Peter T.

Dato : 10-02-06 13:48

Bertel Lund Hansen udviste en rettidig omhu og skrev:

> [...]
> min kammerat har det jævnligt, og så ringer den til mig (når han
> glemmer at låse tasterne), men den tager ikke sig selv.

Hvis du er den første i hans liste, da dit navn starter med B, så skulle du
bede ham om, at oprette par fakenavne før dit. En Anja havde også
problemer med mig, indtil jeg oprettede AAAA og AAAAA, der så kom før
hendes navn. Selv om min tastaturlås på 3310eren gik op, endte jeg
somregel altid med opkald til AAAA. :)

--
Mvh. Peter T.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-02-06 14:48

Peter T. skrev:

> Hvis du er den første i hans liste, da dit navn starter med B, så skulle du
> bede ham om, at oprette par fakenavne før dit.

Ja, men problemet var ikke så stort. Jeg fandt det nærmest
morsomt at jeg kunne holde rede på om han puttede sin mobil i
lommen.

--
Bertel