E-Mail
webnoob 5265
Kan ikke installerede Thunderbird 1.5, så ~
Fra : Holst

Dato : 09-02-06 23:24

I aften besluttede jeg mig for at installere Thunderbird 1.5, og
installationen gik også ganske fint - fuldstændig ligesom den altid har
gjort siden 0.7, når jeg har opdateret den.

Jeg har haft kørt engelsk Thunderbird, så det var også det, jeg forsøgte
at installere denne gang.

Men den vil ikke starte op. Der køres lidt på harddisken, men
Thunderbird dukker ikke op.

Så støvede jeg 1.0.7 af igen og geninstallerede den, og så startede alt
fint op igen.

Hvad kan det være, der går galt?

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-06 20:29

Holst wrote:

> [...]
> Thunderbird dukker ikke op.
>
> Så støvede jeg 1.0.7 af igen og geninstallerede den, og så startede alt

kør den i safe mode, hvis det virker er det sikkert nogle plug-ins eller
themes der skal ud til højre.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Holst

Dato : 10-02-06 22:13

Claus Albæk (Kbh.) wrote:

> kør den i safe mode, hvis det virker er det sikkert nogle plug-ins eller
> themes der skal ud til højre.

Nok et halvdumt spørgsmål, men hvordan starter man den i safe mode?

Nu har jeg i hvert fald også slettet alle de themes, jeg alligevel
aldrig bruger (dvs. alle andre end default). Downloadede en stak af dem
for sjov, da jeg i sin tid installerede Thurderbird for et par år siden,
men har aldrig brugt nogle af dem.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-02-06 23:35

http://www.kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird-trin-safemode.html

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Holst

Dato : 10-02-06 23:52

Ivan V. Klattrup wrote:

> http://www.kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird-trin-safemode.html

Ok. Jeg ser, at der er en Thunderbird, en Thunderbird (Safe Mode) og en
Thunderbird (No Extensions). Hvad er forskellen på Safe Mode og No
Extensions?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-02-06 23:57

Holst skrev:

>Hvad er forskellen på Safe Mode og No Extensions?

svjv ingen, da genvejen i startmenuen til No extension bruger denne
kommandolinje
"C:\Programmer\Mozilla Thunderbird\thunderbird.exe" -safe-mode

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Holst

Dato : 11-02-06 00:06

Ivan V. Klattrup wrote:

> svjv ingen, da genvejen i startmenuen til No extension bruger denne
> kommandolinje
> "C:\Programmer\Mozilla Thunderbird\thunderbird.exe" -safe-mode

Ja, det kan jeg se. Det kan være, No Extensions er en rest fra gamle
dage, hvor den hed sådan, og som ikke forsvinder ved en opdatering.
Eller noget.

Nå, jeg vil prøve at få installeret 1.5 igen en af de nærmeste dag og
se, hvad der sker. 1.0.7 virker jo udmærket :)