spændende madforretninger
Fra : JytteJ

Dato : 09-02-06 19:14

Hej
Jeg skal til staden (kh.) på lørdag. Jeg har lyst til at besøge nogle
spændende fødevarerforretninger. (Bor i ES, hvor der snart ikke er andet end
discountforretninger).

Så kender i nogle i kan anbefale ?

VH.
JytteJ

Fra : Jake

Dato : 09-02-06 19:45

Hej Jytte

Supermarco nær Fisketorvet er rigtig god!

Jeg tror du kan finde deres adresse på Krak.dk - man drejer til højre
ved Jet-tanken når man kommer fra motorvejen og ind mod København K af.

Skriv til mig hvis du ikke kan finde det på krak.

mvh Jake

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 09-02-06 19:53

Jake skrev:

> Supermarco nær Fisketorvet er rigtig god!
> Jeg tror du kan finde deres adresse på Krak.dk - man drejer til
> højre ved Jet-tanken når man kommer fra motorvejen og ind
> mod København K af.

Fiskerihavnsgade 3, 2450 København SV. Telefon nr.: 3393 8293
http://www.supermarco.dk/

Fra : padre

Dato : 09-02-06 20:11

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg skal til staden (kh.) på lørdag. Jeg har lyst til at besøge nogle
> spændende fødevarerforretninger. (Bor i ES, hvor der snart ikke er andet

specialkøbmanden i Hovedvagtsgade, som er en sidegade til Kgs Nytorv
Perchs Thehandel i Kronprinsensgade 5, sidegade til Købmagergade (Strøget)
og det her er ikke fødevarer, men grej: Kunst & Køkkentøj, Østergade 26D

--
padre

Fra : mcloud

Dato : 09-02-06 20:33

Hej JytteJ

Jeg ville gå en tur ned af Værnedamsvej som er en sidegade til Gl.Kongevej
nærheden af Codan bygningen.---Her findes slagtere ,grønthandlere,kaffe og
vin forretninger---bagere--div.udenlandske forretninger.

Kim Rasmussen
www.leChef.dk

Fra : Peter Westh

Dato : 09-02-06 20:37

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg skal til staden (kh.) på lørdag. Jeg har lyst til at besøge nogle
> spændende fødevarerforretninger. (Bor i ES, hvor der snart ikke er andet

Andre har anbefalet Supermarco, det kan jeg kun bakke op om. Hvis du kun
besøger et sted, så skal det være der.

Meyers Deli http://www.meyersmad.dk/meyers.asp?HM=506
Mange specialiteter man ikke ser andre steder (Svenske rosiner, kastanjemel,
syltevarer etc), Mælk og råmælksost fra Orup mejeri, fint udvalg i
charcuteri, vin og specialøl - og et godt sted at spise frokost.

Hvis du er til Asiatisk mad, så besøg Den Kinesiske Købmand på Nørre
Voldgade 54. Butikkerne nede i Reventlowsgade bag hovebanen er billigere og
egentlig mere velforsynede, men ikke så overskuelige og velbetjente, så de
kan best anbefales hvis man kender lidt til de forskellige varer i forvejen.

Kælderen i Magasin du Nord er også et okay sjovt madsted, selvom der er
meget pop.

Og så er der Specialkøbmanden, Hovedvagtsgade 6; stort udvalg i the, kaffe
og krydderier.

God tur!

/P

Fra : Krumme

Dato : 09-02-06 21:54

Prøv også at overveje Løgismose, det ligge ude forbi kastellet.

Mvh

Krumme

Fra : Peter Westh

Dato : 09-02-06 22:04

"Krumme" <kkolsenFJERN@email.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv også at overveje Løgismose, det ligge ude forbi kastellet.

Nordre Toldbod 16 - hmm, jeg tror også jeg må derud forbi i weekenden!

/P

Fra : JytteJ

Dato : 09-02-06 22:48

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i en meddelelse
> "Krumme" <kkolsenFJERN@email.dk> skrev i en meddelelse
>
> Nordre Toldbod 16 - hmm, jeg tror også jeg må derud forbi i weekenden!
>
> /P

Tak til alle for en masse gode ideer, jeg når nok ikke det hele på lørdag,
men ellers.

JytteJ