Nokia 6600
Fra : 6400 - Sredna

Dato : 09-02-06 14:21

Får en Nokia 6600 en af dagene, med posten !.

Der skal så installeres en MP3 afspiller i den, men hvor finder jeg lige
sådan en
- Skal være en enten freeware el. en fuld vers.

/S

Fra : Benjamin

Dato : 09-02-06 16:26

Mail mig,så sender jeg dig et program.
Det hedder Ultra/mp3 og er en sis fil....til symbian mobiler.
mvh benjamin

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-06 21:27

"Benjamin" <ollihit@+++pc.dk> skrev i en meddelelse
> Mail mig,så sender jeg dig et program.
> Det hedder Ultra/mp3 og er en sis fil....til symbian mobiler.
> mvh benjamin

Hvor meget fylder den i telefonen når den er installeret, ved du det ?

Hvor kan man få den henne ?

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Benjamin

Dato : 09-02-06 23:57

Hej
Det fylder godt 400 kb,men smid en mail så sender jeg det også til dig.
mvh benjamin