Magnetisørens femte vinter
Fra : Marianne Høyen

Dato : 08-02-06 09:17

Hej

Jeg leder desperat efter denne film (DVD helst). Online butikkerne kan
ikke skaffe den fra grossisten, så nu søger jeg et godt
brugtmarked/-shop. Er der nogen, I kan anbefale?

mvh

Marianne

Fra : Bo Warming

Dato : 08-02-06 16:55

"Marianne Høyen" <handel@lundbak.dk> wrote in message
> [...]
> kan
> ikke skaffe den fra grossisten, så nu søger jeg et godt
> brugtmarked/-shop. Er der nogen, I kan anbefale?

Køb bogen , af P O Enquist - den er bedre

Hvis du finder noget om forlægget magnetisme-lægen Mesmer i Paris ca
1790 er jeg interesseret

Fra : Marianne Høyen

Dato : 08-02-06 19:02

>Køb bogen , af P O Enquist - den er bedre
>
>Hvis du finder noget om forlægget magnetisme-lægen Mesmer i
Paris ca
>1790 er jeg interesseret

Tak - jeg er helt enig i, at bogen er bedre. Jeg har imidlertid
gode grunde til at skulle bruge filmen.

Mht Messmer - kan den nyligt indleverede ph.d.-
afhandling ”Vidunderlige virkninger: 1800-tallets syn på
indbildningskraftens betydning ved sygdomsbehandling” af Lars
Ole Andersen mon indeholde noget i den retning? Jeg ved det
ikke, men det er da et bud.