Andet multimedie
bentjuul 3670
program til EPS filer, corelDraw Essential~
Fra : Knud Iversen

Dato : 07-02-06 23:11

Jeg overvejer at købe skæreplotter, dertil skal jeg bruge et program der kan
gemme som vectoriseret fil,
jeg føler at de store programpakker til 4000-5000,- vil fordyre mit projekt
så meget at jeg nok dropper det. så er spørgsmålet kan corelDraw Essentials
det, findes se evt andre muligheder i max 1000 kr klassen.
Mvh Knud

Fra : Studio Smalbro

Dato : 09-02-06 11:52

xara.com -xara xtreme vil være et godt valg. Ellers kan jeg anbefale at købe
en lidt ældre version af Illustrator. Sådan en kan du sikkert nemt finde
billigt. Du vil spare dig mange problemer ved at vælge et program mange
kender og bruger, fordi supportmulighederne er meget større

Kh
Bjørn

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 09-02-06 14:47

Eller en ældre version af CorelDraw

Mvh
Anders

Fra : Knud Iversen

Dato : 11-02-06 01:05

"Anders Rehhoff" <arehhoff@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse
> Eller en ældre version af CorelDraw
>
> Mvh
> Anders

jeg var en tur på ebay.de her fandt jeg en corel suite 11 i fuld version,
den kommer til at stå mig i ca 450,- så nu håber bare på hurtig levering
Mvh Knud

Fra : Knud Iversen

Dato : 11-02-06 01:17

> [...]
> finde billigt. Du vil spare dig mange problemer ved at vælge et program
> mange kender og bruger, fordi supportmulighederne er meget større

Du får tak for hjælpen, jeg prøver at hente prøve versionen, om ikke andet
har jeg noget at lege med indtil min corel suite 11, som jeg fandt på ebay
til ca 450,-kommer.
Mvh knud