Sony T630 melder "mere end 80 % SMS hukomm~
Fra : Mic

Dato : 07-02-06 23:01

Hej NG!
Min T630 melder "subj." når jeg modtager SMS. Jeg har slettet hele min
indbakke, sendte beskeder mm. uden det hjælper. Hvordan retter jeg
problemet?
mvh MIC

Fra : Brian Juul Nielsen

Dato : 07-02-06 23:39

> Jeg har slettet hele min indbakke, sendte
> beskeder mm. uden det hjælper

Ligger der nogle store MMS beskeder og fylder? Har du mange
ringetoner/billeder/liggende liggende? Ved ikke om de tager af SMS
hukommelse, men bare et forslag..

--
Brian J. Nielsen - http://bachfire.homepage.dk
For at maile mig privat, brug da "email.dk" efter @

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-06 15:59

Der er også en folder der hedder noget med "Sendte beskeder"
Tøm også den.... Den "æder" også af den samlede SMS hukommelse...

/Thomas