webcam ?
Fra : Brother Tuck

Dato : 07-02-06 14:27

Jeg har fået et webcam i julegave. Nu vil jeg gerne at andre kan se min
lille datter. Hvordan gøres dette. Kan det laves med et program eller Skal
det opsættes på en hjemmeside ? Jeg har en hjemmeside i forvejen (jeg er
nybegynder)

-alt hjælp modtages meget gerne

Fra : Brother Tuck

Dato : 08-02-06 16:34

"Brother Tuck" <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det opsættes på en hjemmeside ? Jeg har en hjemmeside i forvejen (jeg er

Er der virkelig ingen der ved noget om webcam ?

Fra : Henning Lund-Hansen

Dato : 08-02-06 19:35

Brother Tuck <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev:

>"Brother Tuck" <hl@mail.tdcadsl.dk>
>skrev i en meddelelse
>.news.tele.dk...

>Er der virkelig ingen der ved noget om webcam ?

Har du prøvet Messenger, så kan familie og venner da se din
lille datter, og det er vel dem der har størst interesse i at se
lille pigen.

Fra : enkvinde

Dato : 08-02-06 20:44

> Er der virkelig ingen der ved noget om webcam ?

Tror du får størrer hjælp i en mere generel gruppe. Det er ikke lige en
frontpage relateret problem.

Hilsen Eva

Fra : Brother Tuck

Dato : 08-02-06 23:06

Hvilken gruppe kan du foreslå ?

Fra : enkvinde

Dato : 08-02-06 23:48

> Hvilken gruppe kan du foreslå ?

*G*... som du kan spørge... jeg ved det faktisk ikke, derfor jeg ikke
foreslog nogen. Men måske den generelle webdesign gruppe var en ide?

Hilsen Eva

Fra : Newbie@news

Dato : 11-03-06 15:14

> "Brother Tuck" <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Er der virkelig ingen der ved noget om webcam ?

Hvis du stadig ikke har fået svar kunne det være at dette link kan forklare
det:
http://www.webtip.dk/artikler/webcam.php
Hilsen NyBien