Online for at lave formular?
Fra : Pia Neldeberg Rasmus~

Dato : 13-06-01 22:25

Jeg skal for første gang lave et par formularer i Frontpage 2000, findes der
et godt link hvor jeg kan få hjælp/vejledning i dette?

Skal man være online for at lave en formular der virker ?
Web-serveren understøtter Frontpage extensions men jeg har hørt noget om at
disse extentions skal være installeret på siden før en formular virker -
hvad vil det sige ?

Pia

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-06-01 15:11

De skal være installeret på serveren. Kan ikke installeres på en per
side basis.
Se hjælpen om formularer eller brug Form Wizard'en til at lave din
form.

Fra : Pia Neldeberg Rasmus~

Dato : 14-06-01 16:27

Jeg har kigget længere nede her i NG'en og fandt et link til Frontpage
extension det har jeg downloadet, den første formular side er lavet i
frontpage, hvad er så det næste skridt ? - Hvordan installerer jeg på
serveren?

Undskyld hvis sprøgsmålet lyder dumt ! - men jeg ved ikke bedre.

Hilsner
Pia

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-06-01 00:13

Din udbyder tager sig af om det er installeret på Serveren.

Fra : Ulrik Friis

Dato : 15-06-01 15:39

"Pia Neldeberg Rasmussen" <nelde@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> serveren?
>
> Undskyld hvis sprøgsmålet lyder dumt ! - men jeg ved ikke bedre.

Du skal kun sikre dig, at din udbyder har installeret FP extensions på dit
website. Placer din markør hvor du vil ha' din form, vælg Indsæt => Formular
=> Formular. Den stiller du dig i og indsætter evt. en tabel hvor du så kan
indsætte dine formularfelter > Indsæt => Formular => hvor du vælger den type
felter du vil ha'. Højreklik på hvert felt og vælg egenskaber for feltet,
hvor du får en masse muligheder.

Ulrik

Fra : dyssegaardsparken.dk

Dato : 15-06-01 11:01

Hej pia

Den server du uploader til skal have Frontpage extensions.
først når du har uploadet kan du se om det virker, husk og upload i FP.

--
Hilsen/Regards
David Helmundt

Pia Neldeberg Rasmussen <nelde@post4.tele.dk> skrev i en