'Muslimer i Norge trues med krig'
Fra : Michael Laudahn

Dato : 06-02-06 21:39

>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

Mohammed-karikaturen? Hier: http://cryptome.org/muhammad.htm

Mehr Mohammed-karikaturen? Hier:
http://retecool.com/comments.php?id=13539_0_1_0_C

Worte eines ex-mohammedaners? Hier (englisch):
http://www.faithfreedom.org/comics/introduction.htm

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 06-02-06 22:12

Den svært enkle Michael Laudahn skrev som ble klippa:

USLE LILLE TYSKE TERRORIST som ikke vil ta staffen sin, stakkars deg
som er må gjemme seg bort.

--
Sigmund

Fra : Pjensen73

Dato : 06-02-06 22:18

> Den svært enkle Michael Laudahn skrev som ble klippa:
>
> USLE LILLE TYSKE TERRORIST som ikke vil ta staffen sin, stakkars deg
> som er må gjemme seg bort.

FUT Sverige

Fra : Trond Svendsen

Dato : 07-02-06 00:00

"Sigmund Svendsen" <xsigmundx.xsvendsenx@xbroadparkx.no> skrev :
Den svært enkle Michael Laudahn skrev som ble klippa:

USLE LILLE TYSKE TERRORIST som ikke vil ta staffen sin, stakkars deg
som er må gjemme seg bort.

Er det ikke mulig for deg å argumentere på en skikkelig måte?
Kanskje det er veldig vanskelig for deg å forsøke og tenke ut noen gode og
velbegrunnede svar?

--
Trond

Fra : Rom

Dato : 07-02-06 00:08

"Trond Svendsen" <trond@easy.com> wrote in message

> [...]
>
> Er det ikke mulig for deg å argumentere på en skikkelig måte?
> Kanskje det er veldig vanskelig for deg å forsøke og tenke ut noen gode og

Svendsen reiser et spørsmål som er overordnet dersom
det er sant. Er det sant?

Kjell

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 07-02-06 00:27

Trond Svendsen skrev:
> [...]
>
> Er det ikke mulig for deg å argumentere på en skikkelig måte?
> Kanskje det er veldig vanskelig for deg å forsøke og tenke ut noen gode og

Jo da, det begynte faktisk slik, men den *ynkelige hatspredende
tyskeren* har skrudd av mottakerapparatet - skrudd senderen på fullt
så det er nok umulig. Men som sagt nettopp å eskalere motsetninger er
jo denne *ynkelige tyske personens spesiale*, så nå burte han være på
hjemmebane spør du meg.

--
Sigmund

Fra : Tony

Dato : 07-02-06 00:35

"Sigmund Svendsen" <xsigmundx.xsvendsenx@xbroadparkx.no> skrev i en
meddelelse news:43e7ba6c$1@news.broadpark.no...
[...]

DIN JÆVLA SVENSKA MUSLIMSKE TERRORIST, MED TYSK NAVN OG BLOD I ÅRERNE.
FIS AF.

TONY

Fra : Dankert

Dato : 07-02-06 08:27

Sigmund Svendsen wrote:

> [...]
> så det er nok umulig. Men som sagt nettopp å eskalere motsetninger er
> jo denne *ynkelige tyske personens spesiale*, så nå burte han være på

Om det er det noen som sprer hat i verden i dag, så er det massene med
muslimer, men det er ingen som forventer at du noen gang vil klare å
oppfatte det.Islam er hatets religion, og siden du selv ikke kan eller
vil fordømme hatet, så vitner det om at du selv er fyllt av hat.
--
Dankert

Fra : Rom

Dato : 07-02-06 08:49

"Dankert" <dankert@operamail.com> wrote in message

Guds visdom bygget "Noa's ark".
Menneskets intelligens bygget "Titanic".

Signaturen din betyr vel at Titanic var helt
mislykket i motsetning til Noas Ark?

Kjell

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 07-02-06 11:21

Dankert skrev:

> [...]
> oppfatte det.Islam er hatets religion, og siden du selv ikke kan eller
> vil fordømme hatet, så vitner det om at du selv er fyllt av hat.

Du verden, du er jammen meg dyktig i resonnement. Hvor har du det fra
at jeg ikke vil fordømme hat?

--
Sigmund

Fra : Dankert

Dato : 07-02-06 12:31

Sigmund Svendsen wrote:

> Du verden, du er jammen meg dyktig i resonnement. Hvor har du det fra
> at jeg ikke vil fordømme hat?
>

> --
> Sigmund

Gikk ikke det fram av det jeg skrev?
--
Dankert

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 07-02-06 13:23

Dankert skrev:

> Gikk ikke det fram av det jeg skrev?

Nei, absolutt ikke. Så kanskje du kan forklare hvor du har det fra at
jeg ikke fordømmer hat? Om du ikke skulle klare å hoste opp noe så er
du en falskspiller og løgner!

--
Sigmund

Fra : Dankert

Dato : 07-02-06 12:37

For det første -jeg hadde ikke med denne signaturen i dette
innlegget.Det er derfor noe uklart hvorfor det bringer dette på bane
nå.Om du forsøker å legge føringer på at "Titanic" var en suksess
on Noahs Ark ikke , så er vel det bare et eksempel på ditt forvrengte
ideologiske ståsted.
--
Dankert

Fra : Rom

Dato : 07-02-06 17:29

"Dankert" <dankert@operamail.com> wrote in message

Signatur
Guds visdom bygget "Noa's ark". Menneskets intelligens bygget "Titanic".
---------

"Dankert" <dankert@operamail.com> wrote in message

"Faktisk så mener jeg at masseimporten av muslimer til vesten ikke er
noe annet enn ett strategisk ledd i utbredelesen av Islamsk Hellig
Krig(Jihad) -alt tilrettelagt av FN og diverse internasjonale
konvensjoner som bl.a Norge har sluttet seg til.Denne krigen omfatter
mer enn bare bomber, kuler og krutt.Den omfatter bl.a påvirkning av
medier og våre Universiteter."
---------

"Dankert" <dankert@operamail.com> wrote in message

"Snakk om å helle bensin på bålet, og det enda disse stakkarslige
muslimene er så prektige, hellige og ufeilbarlige.Det virker nesten
som om muslimene har brukt karikaturtegningene som argument for å fyre
opp om sitt kristen hat."

"Dankert" <dankert@operamail.com> wrote in message

"Michael Laudahn refererer til en nettside som redegjør for saken om
Muhammed karikaturene, og det som har hendt i den anledning.Er det
hat???"
"Når du slik urettmessig
angriper de/den som stiller seg kritisk til Islam/muslimer og deres
hatefulle religion, og forsøker å påpeke at vi her i vesten ikke
ønsker et slikt samfunn - hos oss, så vitner dette om at du selv
støtter det som Islam representere - nemlig hatet."

> [...]
> nå.Om du forsøker å legge føringer på at "Titanic" var en suksess
> on Noahs Ark ikke , så er vel det bare et eksempel på ditt forvrengte
----------

Du omtaler Islam som "hatet's religion".
Samtidig er det opplagt at du er personlig
kristen selv.

Riktig?

Og du synes "Michael Laudahn" må få lov å
spamme nyhetsgrupper med sin ekstremisme.
Hvis noen har behov for å poste 4 toppinnlegg
på en time - keysspostet til tre skandinaviske land ...
dels med nazilinker ... så er det ok for deg?

Det er ytringsfrihet

Kjell

Fra : Dankert

Dato : 07-02-06 13:38

Sigmund Svendsen wrote:

> Nei, absolutt ikke. Så kanskje du kan forklare hvor du har det fra at
> jeg ikke fordømmer hat? Om du ikke skulle klare å hoste opp noe så er
> [...]

Er det noen som tar seg bryet med å forklare deg noe som helst?Det
eneste du klarer å hoste opp er sjikanøse karakteristikker.Nå kunne
jeg jo spille ballen over til deg, og be deg om å forklare hvor du har
det fra at jeg er faslskspiller og løgner, men jeg skal det det
ligge.En dialog med katten ville være mer fruktbar.
--
Dankert

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 07-02-06 14:24

Dankert skrev:

> [...]
> det fra at jeg er faslskspiller og løgner, men jeg skal det det
> ligge.En dialog med katten ville være mer fruktbar.

Dette er da den ynkeligste retrett jeg har sett - du bukter deg jo som
en sleip ål og klarer ikke å forholde deg til det du selv har skrevet.

Da skal jeg hjelpe deg, du skrev:
og siden du selv ikke kan eller
vil fordømme hatet, så vitner det om at du selv er fylt av hat.

Jeg svarer:
Hvor har du det fra at jeg ikke vil fordømme hat?

Du svarer:
Gikk ikke det fram av det jeg skrev?

Mitt tilsvar:
Nei, absolutt ikke. Så kanskje du kan forklare hvor du har det fra
at jeg ikke fordømmer hat? Om du ikke skulle klare å hoste opp noe
så er du en falskspiller og løgner!

Den ballen din tar jeg på strak arm. Du er en falskspiller og løgner
når du slår fast at jeg ikke vil fordømme hat. Du har nå fått flere
anledninger til å underbygge uttalelsen - men det har du selvfølgelig
ikke kunnet. For i motsetning til deg så er jeg konsekvent i motstand
mot hat. Om den kommer fra hedninger/vanntro, kristne eller muslimer.

Å spre hat er aldri et redelig verktøy, det er ekstremistenes og de
intolerantes verktøy.

De spiller på fordommer og motsetninger og stimulerer dermed til
konflikt og kaos i håp om at det er deres egen intoleranse som til
slutt vil vinne.

Slikt tar jeg avstand fra - gjør du? Om ikke, så fortsett å lek med
katta de - men slutt med å spre løgner og insinuasjoner om andre.

--
Sigmund