Hvorfor bliver vi udsatte for indvandringe~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 06-02-06 21:01

Læs svaret (engelsk) her

http://tinyurl.com/7nh4o

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

Mohammed-karikaturen? Hier: http://cryptome.org/muhammad.htm

Mehr Mohammed-karikaturen? Hier:
http://retecool.com/comments.php?id=13539_0_1_0_C

Worte eines ex-mohammedaners? Hier (englisch):
http://www.faithfreedom.org/comics/introduction.htm

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 06-02-06 21:08

Den svært enfoldige Michael Laudahn skrev en masse tull som er klippa:

JÆVLA TYSKE IDIOT

--
Sigmund

Fra : Michael Laudahn

Dato : 06-02-06 21:13

"Sigmund Svendsen" <xsigmundx.xsvendsenx@xbroadparkx.no> schrieb im
Newsbeitrag news:43e7ab87$1@news.broadpark.no...
Den svært enfoldige Michael Laudahn skrev en masse tull som er klippa:

JÆVLA TYSKE IDIOT

--
Sigmund

Overreagerer du måske på grund af dit tyske navn?

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 06-02-06 22:16

Michael Laudahn skrev:
> [...]
>
> JÆVLA TYSKE IDIOT
>
> Overreagerer du måske på grund af dit tyske navn?

Det er vel bare svært korte som tror at en velger navnet sitt sjøl.
Hos meg er det bare norske gener i århundrer tilbake - uten at jeg
dermed syns det er noe å skryte av.

--
Sigmund

Fra : Michael Laudahn

Dato : 06-02-06 22:58

[...]

Nej, mit indtryk var bare at du følte du måtte (og må?) kompensere for
noget. For dine reaktioner var jo ikke rigtigt adekvate, betragtet med ro.

Fra : Rom

Dato : 06-02-06 23:45

> "Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net> wrote in message
>
> Jeg tolker udtalelsen din sindsforvirret.
> Er du sindsforvirret?

??

"Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net> wrote in message

> Læs svaret (engelsk) her
>
> http://tinyurl.com/7nh4o

Jeg tolker nettsted-referansen din som nynazistisk.
Er du nynazist?

Kjell

http://www.thebirdman.org/Index/Fight/Fight-WhatDoesProWhiteMean.html
Can Pro-White Also Mean Pro-Black, Pro-Jewish and Pro-Zionist?
By John "Birdman" Bryant
It is a time-honored smear tactic for liberals and other anti-white elements
of our society to equate pro-white with opposition to every other race and
ethnicity. There is not, however, any known logical syllogism that can
equate pro-white with anything anti; and in fact it is entirely possible for
someone who is pro-white to be pro every other race and ethnicity, providing
only that there is nothing in the others which is intrinsically opposed to
whites. The same logic applies to white supremists; for..

Fra : Trond Svendsen

Dato : 07-02-06 00:07

"Sigmund Svendsen" <xsigmundx.xsvendsenx@xbroadparkx.no> skrev:

>Hos meg er det bare norske gener i århundrer tilbake - uten at jeg dermed
>syns det er noe å skryte av.

Hvorfor er det allikevel viktig for deg å fortelle "hele verden" at du har
en lang avstamming med norske gener?
Det er kanskje for å fortelle alle at du er en ekte arier?
Hvorfor skal du ellers fortelle oss om dette?

Tror du ikke at de fleste her driter i hvor du har dine gener fra?
Og betyr det så veldig mye hvor man har sine gener i fra?

Men nå vet vi altså at du er 100% norsk, norrøn, arisk, og at det ikke
flyter noe "utblandet" fremmed blod i dine årer.

--
Trond

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 07-02-06 00:31

Trond Svendsen skrev:

> [...]
>
> Men nå vet vi altså at du er 100% norsk, norrøn, arisk, og at det ikke
> flyter noe "utblandet" fremmed blod i dine årer.

Nei, skal vi se. Hmm, tenke tenk. Kanskje det kunne ha noe med at jeg
har tysk fornavn som det ble påpekt. Men da må jeg kanskje ile til å
si at jeg har da ikke noe mot verken tyske eller andre gener.

--
Sigmund

Fra : Trond Svendsen

Dato : 07-02-06 00:59

Trond Svendsen skrev:

>Nei, skal vi se. Hmm, tenke tenk. Kanskje det kunne ha noe med at jeg
>har tysk fornavn som det ble påpekt. Men da må jeg kanskje ile til å
>si at jeg har da ikke noe mot verken tyske eller andre gener.

Du har slett ikke noe tysk fornavn.
Sigmund er et ekte nordisk fornavn, og har _ikke_ sin opprinnelse fra
Tyskland.
Du er en skikkelig norrøn arier du Sigmund, og du skryter av det ved å
fortelle det til alle som kan lese norsk i hele verden.
En ekte PK-er skryter ikke av sitt reine blod og ubesudlete gener vet du,
men det har du ikke tenkt over.

--
Trond

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 07-02-06 01:32

Trond Svendsen skrev:

> [...]
> fortelle det til alle som kan lese norsk i hele verden.
> En ekte PK-er skryter ikke av sitt reine blod og ubesudlete gener vet du,

Nå vet jeg sandelig ikke om jeg kan betraktes som PK da. I hvert ikke
etter denne litt hissige affæren med tyskeren. Her ville nok det mest
PK være å jatte men i håp om at han forsto folkeskikk og kom på bedre
tanker.

Ellers så har nok jeg, helt uavhengig av tyskeren, trodd at navnet
hadde tysk opprinnelse. Hvorfra jeg har det, aner jeg ikke, kanskje
noe i under bevisstheten om Freud? Det samme kan det være, helt
uinteressant i grunnen.

--
Sigmund

Fra : GB

Dato : 06-02-06 23:31

Sigmund Svendsen <xsigmundx.xsvendsenx@xbroadparkx.no> wrote in

> JÆVLA TYSKE IDIOT

Hold nu din mund, ikke? Du er træls at læse, Sigurd.

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 07-02-06 00:13

GB skrev:
> Sigmund Svendsen <xsigmundx.xsvendsenx@xbroadparkx.no> wrote in

> Hold nu din mund, ikke? Du er træls at læse, Sigurd.

Det kan jeg nok godt forstå. Faktisk så hadde jeg selv håpet å slippe
å skrive på både denne danske og svenske gruppa. Og det startet
faktisk med en enkel anmodning om ikke å kryssposte til flere lands
grupper. Men denne *denna idioten* av en tysker har skrudd av
motagerapparatet sitt. Så ting har eskalert litt. Men det er jo i
*denna tyske idioten* sin ånd - så da er vel alt i sin skjønneste
orden?

--
Sigmund

Fra : GB

Dato : 07-02-06 19:47

> motagerapparatet sitt. Så ting har eskalert litt. Men det er jo i
> *denna tyske idioten* sin ånd - så da er vel alt i sin skjønneste
> orden?

Manden er on topic, og ser ud til at være faktuelt begrundet i sine
udtalelser. Giv ham en chance. Eller brænd den tyske ambassade af.

Fra : Tony

Dato : 07-02-06 00:26

"Sigmund Svendsen" <xsigmundx.xsvendsenx@xbroadparkx.no> skrev i en
meddelelse news:43e7ab87$1@news.broadpark.no...
Den svært enfoldige Michael Laudahn skrev en masse tull som er klippa:

JÆVLA TYSKE IDIOT

--
Sigmund

LUK RØVEN DIN FULDE SVENSKER.

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 07-02-06 00:37

"Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse
> LUK RØVEN DIN FULDE SVENSKER.

Psssst - han er nordmand

Nordmænd er dem der tager til Sverige for at hente sprut.

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 07-02-06 00:48

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> "Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse
>
> Psssst - han er nordmand
>
> Nordmænd er dem der tager til Sverige for at hente sprut.

Er det efter Svenskerne har hentet det i Danmark?

/Mikael

Fra : ThomasB

Dato : 07-02-06 01:16

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i en meddelelse

> Er det efter Svenskerne har hentet det i Danmark?

Jep, og som vi har hentet i Tyskland

Fra : Tony

Dato : 07-02-06 00:51

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> "Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse
>
> Psssst - han er nordmand
>
> Nordmænd er dem der tager til Sverige for at hente sprut.

Undskyld, jeg synes bare at han lød som en fuld Svensker. : o D

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 07-02-06 01:17

> Undskyld, jeg synes bare at han lød som en fuld Svensker. : o D

Nej nej, du kan altid kende en fuld nordmand (og Ole Testrup) på, at de får
flyvemaskiner til at nødlande

Fra : Tony

Dato : 07-02-06 01:35

> "Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> Nej nej, du kan altid kende en fuld nordmand (og Ole Testrup) på, at de
> får flyvemaskiner til at nødlande

Hahaha, ja Testrup er bare alle bajerne værd.

Tony

Fra : Rom

Dato : 06-02-06 23:17

Fra : Michael Laudahn

Dato : 06-02-06 23:26

Fra : Sirannon

Dato : 06-02-06 23:29

"Rom" <nospam@please.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tolker nettsted-referansen din som nynazistisk.
> Er du nynazist?
>
> Kjell

Ja han er. Ignorer ham, han er en kæmpe idiot.

Fra : GB

Dato : 06-02-06 23:31

"Rom" <nospam@please.com> wrote in

> Er du nynazist?

Er du islamisk terrorist?

Fra : Rom

Dato : 06-02-06 23:39

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message

> "Rom" <nospam@please.com> wrote in

> Er du islamisk terrorist?

Selvfølgelig ikke.

Hvis du ikke tror meg så kan du jo lese de tusen innlegg
jeg har produsert.

Når man refererer til White Power (John "Birdman" Bryant)
som kilde så er spørsmålet relevant.

Ingen grunn til at vi her skal gå rundt og skjule hva
vi mener ... da kan folk heller holde seg unna.

Kjell

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 07-02-06 00:15

GB skrev:
> "Rom" <nospam@please.com> wrote in

> Er du islamisk terrorist?

Åja, er det de som teppebomber newsgrupper med hatpropaganda?

--
Sigmund

Fra : GB

Dato : 07-02-06 21:59

> Åja, er det de som teppebomber newsgrupper med hatpropaganda?

Nej, nej da - de, som gør det, er jo den ekstreme venstrefløj og imamerne.

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 07-02-06 22:40

GB skrev:
> Sigmund Svendsen <xsigmundx.xsvendsenx@xbroadparkx.no> wrote in

> Nej, nej da - de, som gør det, er jo den ekstreme venstrefløj og imamerne.

Hehe, når værstingene begynner å kalle andre for ekstreme blir det
hele ganske morsomt. Særlig når de er så lite edruelige at de ser
imamer som teppebomber newsgrupper.

--
Sigmund

Fra : GB

Dato : 08-02-06 22:52

> imamer som teppebomber newsgrupper.

- via citater fra fyre som Hr. Svendsen selv.

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 08-02-06 23:38

GB skrev:
> Sigmund Svendsen <xsigmundx.xsvendsenx@xbroadparkx.no> wrote in

> - via citater fra fyre som Hr. Svendsen selv.

Ja, for alle som ikke er islamofobe er redskap for det ekstreme islam?
Dere må ha en forferdelig paranoia ettersom dere ser slike spøkelser
ved høylys dag?

Og det morsomme er jo at dere prøver å innbille oss andre at bare alle
får denne angsten - så vil vi få bedre land å leve i. Så grenseløst
naiv ekstremistenes tanker er.

--
Sigmund

Fra : GB

Dato : 09-02-06 17:15

> Og det morsomme er jo at dere prøver å innbille oss andre at bare alle
> får denne angsten - så vil vi få bedre land å leve i. Så grenseløst
> naiv ekstremistenes tanker er.

Nej "dere" (?) prøver at formidle, at alle terrorister, ildsprudende imamer
samt kriminelle uden statsborgerskab skal hjem til deres idealsamfund så
hurtigt som muligt - helst i går.

Er du måske uenig i det?