Per Stig: Irak handler fortsat med Danmark
Fra : ThomasB

Dato : 06-02-06 18:23

"Per Stig: Irak handler fortsat med Danmark
Iraks udenrigsminister har dementeret, at Irak vil afbryde handel med
Danmark, oplyser udenrigsministeren.

Det oplyste udenrigsminister Per Stig Møller (K) i dag efter en samtale med
sin irakiske kollega.

Irak ønsker fortsat danske soldater i Irak, oplyste Per Stig Møller."

Ham Per Stig er vist ret god til at forhandle

Fra : Bruno Christensen

Dato : 06-02-06 20:19

On Mon, 6 Feb 2006 18:22:32 +0100, ThomasB wrote:

> Ham Per Stig er vist ret god til at forhandle

Havde du skrevet:

"Ham Per Stig er vist ret god til at snakke "

Så havde vi nok begge fået "et lille grin".

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Allan Riise

Dato : 06-02-06 20:23

Bruno Christensen wrote:

> Havde du skrevet:
>
> "Ham Per Stig er vist ret god til at snakke "
>
> Så havde vi nok begge fået "et lille grin".

Så han er en papegøje?

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Hannibal

Dato : 06-02-06 22:12

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Så han er en papegøje?

Ja, for papegøjer snakker og mennesker taler. I følge Lady Hammilton.

Hannibal

Fra : Allan Riise

Dato : 06-02-06 22:23

Hannibal wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, for papegøjer snakker og mennesker taler. I følge Lady Hammilton.

Jeg plejer nu også at have en samtale, og ikke en samsnak!

Fra : Jim

Dato : 07-02-06 01:08

"Hannibal" <mhs@privat.dk> skrev i en meddelelse

> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, for papegøjer snakker og mennesker taler. I følge Lady Hammilton.

Grevinden på tredie.