Global Mørkelægning!!!!
Fra : Frederik S. Bjørn Ra~

Dato : 13-06-01 21:49

Jeg fik denne mail - og finder det en god idé....

KH Frederik

DELTAG I GLOBAL MØRKLÆGNING:

Som protest mod George W. Bushs energipolitik og
manglende vægt på hensyn, bevarelse og
alternative energiformer afholdes en frivillig
global mørklægning torsdag d. 21. juni kl. 19-22.
Mørklægningen vil bevæge sig kloden rundt, idet
den vil følge tidszonerne. Det er en simpel
protest og en symbolsk handling. Sluk lysene
derhjemme, træk stikkene ud, tænd et stearinlys
for solguden, kys og hvisk, elsk, fortæl
spøgelseshistorier, gør noget andet end at se TV,
mor jer i mørket. OG SEND DENNE BESKED VIDERE

www.greenhousenet.org

Fra : dalhash

Dato : 13-06-01 22:13

"Frederik S. Bjørn Rasmussen" <frederik@rasmussen.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:9g8je1$sj$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
>
> www.greenhousenet.org
>

> ehmm jeg syntes bare du skulle starte med at slukke din computer og din
mobiltelefon....også selvom den er unlocket!?!
eller er det bare fordi du ingen venner har at du sender dit SPAM-MAIL ud
til nyhedsgrupperne???

p.s. få dig et liv !!!

p.p.s min mobil telefon ER unlocket ...bare lige for at holde mig inden for
gruppen :-}

Fra : MADS POULSEN

Dato : 13-06-01 22:21

ok ide, men i emnet sku du ha skrevet offtopic... lyder meget griner!!

Mads..

Fra : MADS POULSEN

Dato : 13-06-01 22:22

"MADS POULSEN" <mads-poulsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> ok ide, men i emnet sku du ha skrevet offtopic... lyder meget griner!!
>
> Mads..
Hey!!! ad... hvorfor sender jeg videre til alle mulige andre grupper...
sorry, det var ikke meningen!!

Mads.

Fra : Claus Olsen

Dato : 13-06-01 23:00

Det kan du ikke undgå Mads.
Når beskeden er postet i flere grupper, vil svaret også komme i alle
grupper.

Claus

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 13-06-01 23:51

"Claus Olsen" <claus.olsen@cool.dk> wrote Wed, 13 Jun 2001 23:59:56
+0200 :

>Når beskeden er postet i flere grupper, vil svaret også komme i alle
>grupper.

Nej.

FUT: dk.edb.internet.software.mail+news

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : N/A

Dato : 13-06-01 22:03

Fra : Frederik S. Bjørn Ra~

Dato : 13-06-01 22:03

Nej. Jeg plejer altid at skrotte disse mails, men da det eneste der holder
ørene på plads hos G. W. Bush er en ellastik, så blev jeg grebet , og sendte
den ud!

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 13-06-01 23:19

"Frederik S. Bjørn Rasmussen" <frederik@rasmussen.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:9g8je1$sj$1@news.inet.tele.dk...
> Jeg fik denne mail - og finder det en god idé....

*plonk*

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : Dann Pedersen

Dato : 15-06-01 00:14

"Frederik S. Bjørn Rasmussen" <frederik@rasmussen.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:9g8je1$sj$1@news.inet.tele.dk...

dk.penge.investering's standardsvar afsendt (se
http://www.investeringsindex.dk/viden/dkpengeinvestering/index.htm )

/Dann