One-Eyed Jacks på dvd
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 06-02-06 10:45

Ved I om den eneste film Marlon Brando selv instruerede - "Når mænd
hader" (One-Eyed Jacks) - findes på dvd i bredformat?

--
Mvh.: Jørgen Grandt

Fra : Lars Rindsig

Dato : 06-02-06 11:28

Jørgen Grandt wrote:

> Ved I om den eneste film Marlon Brando selv instruerede - "Når mænd
> hader" (One-Eyed Jacks) - findes på dvd i bredformat?

De eneste udgaver jeg har kunnet finde den i er discount-udgivelser fra
Elstree Hill (bvadr) og Waterfall Entertainment (fnys). Jeg ved ikke om
hvilket aspect ratio de er i, men de her selskaber producerer noget
elendigt juks, så selv hvis den er, kan man ikke se hvad der sker på
skærmen.

Jeg kan se på Amazon.com at der findes et par R1-udgaver, men det er
også super-billige udgivelser på forlag man ikke har hørt om, så det er
næppe besværet værd heller.

Så, i en nøddeskal, findes den ikke på DVD i en udgave man kan være
tjent med.

Lars

--
"Riv hele lortet ned!"

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 06-02-06 13:50

Lars Rindsig skrev bl.a.:

> [...]
> ikke om hvilket aspect ratio de er i, men de her selskaber producerer
> noget elendigt juks, så selv hvis den er, kan man ikke se hvad der

Okay, det lyder næsten som den dvd jeg investerede 25 kroner i sidste
år. Der står Gemstone Entertainment og Elap A/S på skiven. Og
billedkvaliteten er ved gud uglygrim! Så jeg må nok nøjes med at gemme
den kun *næsten* lige så grimme 4:3-udgave jeg båndede fra TV 2 for
10-15 år siden. Øv!

--
Jørgen Grandt
Glan glad og gratis på grandts dk