Mad til Tuppervare
Fra : Marianne Kjær Munk

Dato : 06-02-06 10:24

Hejsa

Er der nogle herinde der har en god ide til havd kan man lave begefter en
tuppervare dem. Vi er 12 piger der skal samles. Jeg er ved at være træt af
altid at få boller osv. Så kom endelig med nogle gode forslag.

Hilsen Marianne

Fra : Mus

Dato : 06-02-06 10:51

"Marianne Kjær Munk" <marianne@NOSPAMmmmunk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tuppervare dem. Vi er 12 piger der skal samles. Jeg er ved at være træt af
> altid at få boller osv. Så kom endelig med nogle gode forslag.

Nogle små kannapeer eller pindemadder med et glas mousserende vin.

En rejemad og hvidvin

En lagkage

En skinkestang(fra karoline) og et glas vin.

Avocado med rejer - men jo meget en smagssag.

En lækker frugtsalat.

Det var bare nogle ideer - til erstatning for boller.

LN

Fra : Marianne Kjær Munk

Dato : 06-02-06 12:07

Hejsa

Tusind tak, det gav mig nogle ider.

Knus Marianne

Fra : JS

Dato : 06-02-06 16:08

Marianne Kjær Munk wrote:
> [...]
> begefter en tuppervare dem. Vi er 12 piger der skal samles. Jeg er
> ved at være træt af altid at få boller osv. Så kom endelig med nogle

[Seriøst] Findes det virkelig stadig? [/Seriøst]

Jeg troede at det var erstattet af dildoparties

Fra : JytteJ

Dato : 07-02-06 00:01

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [Seriøst] Findes det virkelig stadig? [/Seriøst]
>
> Jeg troede at det var erstattet af dildoparties

De der pikformede genstande (kunstige eller levende), er skam ikke
uundværlige

JytteJ