AEL will launch Cartoon campaign
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 05-02-06 22:34

http://www.arabeuropean.org/newsdetail.php?ID=94

Lad os se om de også får dødstrusler. Jeg tvivler.

Fra : Sune

Dato : 05-02-06 22:45

On Sun, 5 Feb 2006 22:33:33 +0100, Thomas Jespersen <jespersen.thomas@gmail.com> wrote:

>http://www.arabeuropean.org/newsdetail.php?ID=94
>
>Lad os se om de også får dødstrusler. Jeg tvivler.

Aha. At gøre gin med NAZIs og jøder er så yesterday som noget kan være.
(ihvertfald i danmark)

Mvh
Sune

Fra : Jim

Dato : 05-02-06 23:23

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.arabeuropean.org/newsdetail.php?ID=94
>
> Lad os se om de også får dødstrusler. Jeg tvivler.

Lige bortset fra, at jeg ikke forstår vittigheden, så må jeg til deres tekst
sige;
"They never did stand behind".

Der er intet, der tyder på at der er et forbud for muslimer at spotte både
kristendommen og jøderne.
En juraprofessor fra Haward Uni. sagde netop på Deadline, at muslimer rask
væk spotter både kristne og jøder i stor stil med tegenserier af bla. jøder
eks. Sharon som spiser små børn.
Det er skam helt ok for muslimerne, men at tegne deres 'profet', det kan man
så sandelig ikke, sagde han.
'Hyklerisk' er nok det mest dækkende udtryk for den slags holdninger.

J.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 06-02-06 00:48

On Sun, 05 Feb 2006 23:23:22 +0100, Jim wrote:

> [...]
> så sandelig ikke, sagde han.
> 'Hyklerisk' er nok det mest dækkende udtryk for den slags holdninger.

Øhm, det er da ikke spor hyklerisk. Det ville først være hyklerisk hvis
det var fx Jesus de lavede tegneserier med.

Fra : Per Rønne

Dato : 06-02-06 17:12

Thomas Jespersen <jespersen.thomas@gmail.com> wrote:

> http://www.arabeuropean.org/newsdetail.php?ID=94

En mand og en hest der bliver gift? Var der ikke en af de romerske
kejsere der gjorde det samme; blev gift med en hest - eller blev den
»kun« udnævnt til senator?

> Lad os se om de også får dødstrusler. Jeg tvivler.

Det gør jeg nu ikke.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk