Den skal gemme data i form
Fra : Lasse Jensen

Dato : 05-02-06 20:23

Hej igen folkens :)

Så har jeg endnu et spørgsmål. Har en lille ting som driller.

Hvis I går ind på http://www.webweaver.dk/software.php og taster noget
tilfældigt i de 2 login felter, og klikker login, og (hvis I har
JavaScript aktiveret) får I en besked om at brugernavnet højst
sandsynligt ikke findes, men hvordan får jeg den til at huske data'ene
som man tastede ude i formen, så man ikke skal taste dem ind igen helt
forfra?

Ved hvordan kan man laver det i ren PHP, men der er integreret noget
JavaScript, derfor jeg er lidt "lost".

I kan se login filen her, hvor tingene sker, www.webweaver.dk/login.phps

På forhånd tak

Mvh. Lasse Jensen

Fra : Lasse Jensen

Dato : 09-02-06 10:41

Der er ingen som umiddelbart kan hjælpe?

På forhånd tak :)

Mvh. Lasse Jensen

Fra : Lasse Jensen

Dato : 13-02-06 14:27

Lasse Jensen skrev:
> [...]
> sandsynligt ikke findes, men hvordan får jeg den til at huske data'ene
> som man tastede ude i formen, så man ikke skal taste dem ind igen helt

Problemet er løst :D

Mvh. Lasse Jensen

Fra : Gearløs

Dato : 13-02-06 21:45

> Problemet er løst :D

Må jeg spørge hvordan?
Har nemlig samme problem

-Mathias

Fra : Lasse Jensen

Dato : 14-02-06 11:18

Gearløs skrev:

> Må jeg spørge hvordan?
> Har nemlig samme problem

Selvfølgelig må du det :)

Du skriver bare sådan, det virkede ihvertfald for mig;

<input .... value="<? if (isset($_POST['username'])) echo
$_POST['username']; ?>">

Og så skal det selvfølgelig bare være din egen variabel du smider ind :)

Mvh. Lasse Jensen