søgning fronpagelavet hjemmeside
Fra : Anet

Dato : 05-02-06 19:26

Jeg har læst og læst men ikke forstået. Hvis jeg søger på Google på f.eks mc
slagelse så er det første link der står www.slagelse-mc.dk. ;Men hvordan
gør man det så firmanavnet kommer fremved søgning?

--
Hilsen
Annette

Fra : S. larsen

Dato : 06-02-06 11:08

"Anet" <anetengFJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> slagelse så er det første link der står www.slagelse-mc.dk. ;Men hvordan
> gør man det så firmanavnet kommer fremved søgning?

Hej Anette

Det er fordi du mangler meta-tags. De skal stå ml. <HEAD> og </HEAD> og er
dem bl.a. google bruger til at indeksere din side, og derved vise det du
efterlyser.

Du kan gå ind her og lave dem, go så kopiere dem ind på din side.

http://www.metamaten.dk/

Mvh

Søren larsen

http://stass.dk

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 06-02-06 22:42

Google anvender ikke meta keywords til noget.
Husk en god description og en god title.
Skriv firmaets navn på siden så Google kan finde det.

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-06 00:09

> [...]
> slagelse så er det første link der står www.slagelse-mc.dk. ;Men hvordan
> gør man det så firmanavnet kommer fremved søgning?

Du skal åbne din indexside (index.htm/default.htm), højreklikke og vælge
Egenskaber for side... og i feltet Titel skal du skrive Slagelse osv. Så er
der en rimelig sandsynlighed for, at næste Googles robot kommer forbi og
læser din side, at den tager titlen med.

mvh
Ulrik