I Norge bliver muslimerne stukket ned nu
Fra : Carl

Dato : 05-02-06 13:57

Jeg har lige hørt at en ekstrem gruppe er gået igang med at stikke
tilfældige muslimer ned, som hævn for afbrændingen af det norske flag i
mellemøsten.

I Libanon er der gadekampe imellem Kristne og Muslimer.

Jeg syntes de danske Imaner er blevet meget stille og holde utrolig lav
profil. Det kan jeg godt forstå og jeg håber PET snart kommer med sandheden
at Koran afbrændingen er noget de selv har fundet på.

Carl

Fra : Otto J.

Dato : 05-02-06 14:05

> Jeg har lige hørt at en ekstrem gruppe er gået igang med at stikke
> tilfældige muslimer ned, som hævn for afbrændingen af det norske flag i
> mellemøsten.

Kilde?

> [...]

> sandheden
> at Koran afbrændingen er noget de selv har fundet på.

Det absolut bedste danskere der ønsker at protestere over den muslimske
reaktion er at foretage sig lige præcist ingenting! Jo flere gange en flok
muslimske ekstremister står sammen med politiet og venter på en
demonstration der aldrig kommer, jo bedre. Så kan de digte historier dagen
lang uden at have noget at have det i. Det værste der kan ske er at de får
nogle billeder af danske demonstrationer at vise frem på de arabiske
kanaler.

Mvh. Otto

Fra : Carl

Dato : 05-02-06 14:18

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=181820

Fra : Otto J.

Dato : 05-02-06 14:24

Det er såvidt jeg kan se kampe mellem demonstranter og sikkerhedsstyrker,
ikke mellem kristne og muslimer. Ikke at det nødvendigvis er bedre, men der
er dog en væsentlig forskel.

Mvh Otto

Fra : Carl

Dato : 05-02-06 14:30

> Det er såvidt jeg kan se kampe mellem demonstranter og sikkerhedsstyrker,
> ikke mellem kristne og muslimer. Ikke at det nødvendigvis er bedre, men
der
> er dog en væsentlig forskel.

Citat: "Tv-stationen CNN meldte om voldsomme kampe i det kristne kvarter -
tilsyneladende mellem kristne og muslimer"

Carl

Fra : Otto J.

Dato : 05-02-06 14:33

> Citat: "Tv-stationen CNN meldte om voldsomme kampe i det kristne kvarter -
> tilsyneladende mellem kristne og muslimer"

...."men forholdene var meget kaotiske, så det var umiddelbart ikke klart,
hvad der egentlig skete."

De andre steder jeg kunne finde omtaler kampene som kampe mellem

Fra : hanzen

Dato : 05-02-06 14:35

> [...]
> hvad der egentlig skete."
>
> De andre steder jeg kunne finde omtaler kampene som kampe mellem

Da demonstrationen foran det danske konsulat gik i opløsning fortsatte flere
af demonstranterne mod Beiruts kristne kvarter - der ligger i byens
handelscentrum - her blev der kastet sten mod en kirke.
--
hilzen
hanzen

Give me back the Berlin wall
give me Stalin and St Paul
I've seen the future, brother:
it is murder. Leonard Cohen

Fra : Otto J.

Dato : 05-02-06 14:39

> [...]
> flere af demonstranterne mod Beiruts kristne kvarter - der ligger i byens
> handelscentrum - her blev der kastet sten mod en kirke.

Godt så!

Mvh. Otto

Fra : Hikker

Dato : 05-02-06 15:31

On Sun, 5 Feb 2006 14:38:53 +0100, "Otto J." <hifiotto@hotmail.com>
wrote:

>Godt så!
>
>Mvh. Otto

Ja hov, de kunne bevise det.

Fra : Otto J.

Dato : 05-02-06 15:47

> Ja hov, de kunne bevise det.

Bad jeg om andet?

Mvh. Otto

Fra : Sirannon

Dato : 05-02-06 14:42

> [...]
> hvad der egentlig skete."
>
> De andre steder jeg kunne finde omtaler kampene som kampe mellem

Så lige noget af det på CNN, der blev det også reporteret som om. at der var
ved at opstå slagsmål mellem kristne og muslimer.

Fra : Otto J.

Dato : 05-02-06 14:30

> Det er såvidt jeg kan se kampe mellem demonstranter og sikkerhedsstyrker,
> ikke mellem kristne og muslimer. Ikke at det nødvendigvis er bedre, men
> der er dog en væsentlig forskel.

Iøvrigt vil jeg nok kalde den "ekstreme gruppe" i Norge der er "gået igang
med at stikke tilfældige muslimer ned" for et par tåbelige fulderikker,
nærmere end en "ekstrem gruppe". Så jeg ville egentlig gerne vide hvad dit
formål med indlægget er - at optrappe konflikten ved at sprede den samme
form for urigtige eller i bedste fald fordrejede oplysninger som du
tydeligvis (med rette) mener Imamerne gør sig skyldige i.

Med andre ord: Hvis muslimernes hysteri er så forskrækkeligt, så lad da være
med at følge trop.

Mvh. Otto

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-06 15:42

> [...]

> ikke mellem kristne og muslimer. Ikke at det nødvendigvis er bedre, men der

Især når man tænker på den 15 år lange borgerkrig mellem kristne og
muslimer i netop Libanon [1975-90], en borgerkrig der stadig står stærkt
i erindringen. Et lysende eksempel på det multireligiøse samfunds
labilitet, og på hvorfor kejser Justinian havde ret.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : NoTrabajo

Dato : 05-02-06 17:30

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i

> ............. Et lysende eksempel på det multireligiøse
> samfunds labilitet, og på hvorfor kejser Justinian havde ret.

Var kejser Justinian lige så klog og fremsynet som Mogens Glistrup?
--
NoTrabajo

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-06 18:32

NoTrabajo <notrabajo@gmail.com> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i

> Var kejser Justinian lige så klog og fremsynet som Mogens Glistrup?

Nej, der var ingen der tænkte på om kejser Justinian trængte til
psykiatrisk behandling .

Ærligt talt, kan du ikke se at du gør dig selv til grin?

Har du et husalter derhjemme, hvor du flere gange om dagen ofrer og
beder til en figur af Glistrup? Som man ser det i katolske lande; her er
det dog til Den hellige Familie der bliver ofret blomster o.lign.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-02-06 18:53

NoTrabajo wrote:

> Var kejser Justinian lige så klog og fremsynet som Mogens Glistrup?
> --
Nu ikke grov - hvad har kejser Justinian gjort dig?

--
Per V.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 05-02-06 14:41

"Carl" <news@111.dk> skrev i en meddelelse

> "Otto J." <hifiotto@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=181820

Der står absolut intet om at muslimer (i flertal) er blevet stukket ned. Der
står at én enkelt udlænding af ukendt etnisk herkomst er blevet stukket ned
af berusede bøller.

Fra : hanzen

Dato : 05-02-06 14:59

http://www.kb.dk/elib/lit/dan/andersen/eventyr.dsl/hcaev052.htm

--
hilzen
hanzen

Give me back the Berlin wall
give me Stalin and St Paul
I've seen the future, brother:
it is murder. Leonard Cohen

Fra : Carl

Dato : 05-02-06 15:11

> http://www.kb.dk/elib/lit/dan/andersen/eventyr.dsl/hcaev052.htm
>

> --
Der hvor jeg læste det stod det i flertal.

Carl

Fra : Christian Sparre

Dato : 05-02-06 14:21

"Otto J." <hifiotto@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kilde?

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article552053.ece skriver noget om
det....

--
Sparre

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-06 15:42

Christian Sparre <sparrez@gmail.com> wrote:

> http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article552053.ece skriver noget om
> det....

Tjae:

En mann av utenlandsk opprinnelse ble hjemsøkt med spørsmål om hvorfor
de brenner norske flagg. Deretter fikk han et knivstikk i halsen.

Hendelsen skjedde i Skien i Telemark ved midnatt, natt til søndag.
Mannen av utenlandsk opprinnelse hadde nettopp kommet hjem da tre
personer plutselig sto inne i boligen hans.

- De tre kom inn og den ene mannen spurte hvorfor de drev og brant det
norske flagget. Plutselig fikk mannen det han trodde var et slag i
halsen. Men det var en knivstikk. Kuttet var dypt, og mellom fem og sju
centimeter langt. Han måtte sy åtte sting, sier operasjonsleder Odd
Fossum til TV 2 Nettavisen.

En nabo av mannen ringte politiet. Et annet vitne ga politiet
opplysninger som gjorde at gjerningsmannen ble pågrepet. Mannen er nå
varetektsfengslet, og politiet vil trolig fremstille ham for varetekt
mandag.

- Etter det vi forstår har hendelsen bakgrunn i den religionskrigen som
nå skjer nede i Midtøsten, sier Fossum.
==

Tjae, politiet taler direkte om religionskrig i Mellemøsten ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-02-06 14:20

> Jeg har lige hørt at en ekstrem gruppe er gået igang med at stikke
> tilfældige muslimer ned, som hævn for afbrændingen af det norske flag
> i mellemøsten.

Tja. I Danmark nøjes vi med at opleve muslimer banke pølsemænd ned med
baseball-bats, fordi de sælger "urent" kød. Vi lever i et rigtigt
Torneroseland, ikke?

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : Jacob Rohde

Dato : 05-02-06 15:13

"Carl" <news@111.dk> wrote in message
> Jeg har lige hørt at en ekstrem gruppe er gået igang med at stikke
> tilfældige muslimer ned, som hævn for afbrændingen af det norske flag i
> mellemøsten.

Det ganske tåbeligt. Heldigivis har de fleste holdt sig tilbage for at
opføre sig som de barbarer vi netop har problemer med. Det var derfor med
glæde jeg kunne se Johnni Hansen i TV i gård beklage at der kun mødte 30
frem til den nazistiske demonstration.

Fra : Otto J.

Dato : 05-02-06 15:21

> [...]
> glæde jeg kunne se Johnni Hansen i TV i gård beklage at der kun mødte 30

Præcis. Den bedste demonstration vi kan lave er at ryste på hovedet.

Mvh. Otto

Fra : Hikker

Dato : 05-02-06 15:39

On Sun, 5 Feb 2006 15:12:56 +0100, "Jacob Rohde"
<rohdester@NO_SPAMgmaildotcom> wrote:

> [...]
>glæde jeg kunne se Johnni Hansen i TV i gård beklage at der kun mødte 30

Ja det er ikke det ansigt vi skal vise omverden, selvom jeg er godt
gal i skralden over det der sker i TV håber jeg at regeringen træffer
de rigtige valg i denne konflikt, og det gør ikke sagen bedre at man
læser en mand i en pølsevogn bliver overfaldt af 2 tyrkere, det puster
bare til ilden, de burde opføre sig ordenlig, især i disse dage.