Hjælp om trekking i Chang Mai
Fra : Jesper Hjuler

Dato : 13-06-01 21:02

Vi er et par, som i næste måned skal til Thailand. Vi ønsker at tage til
Chaing Mai og der prøve en 3 dages trekking tur. Er her nogen som kan
anbefale et godt sted at booke. Hvad skal man regne med af pris.

Tak for hjælpen

Jesper

Fra : jkj

Dato : 13-06-01 21:32

Jeg har selv prøvet at trekke i Chang Mai og det var en utrolig oplevelse.
Jeg hyrede en lokal kendt på et værtshus for en flaske Maekhong Whiskey og
en stang smøger. Han tog mig med på en 3-dages tur, hvor vi både prøvede at
rafte, ryge tjald med nogle lokale pushere og spise stegt gedep..
Han holder til på et sted der hedder Bubbles og kan vist også skaffe nogle
damer hvis I er interesserede i dette. Så vidt jeg husker gik han under
navnet Clint - håber det kan hjælpe.

Jeg håber I får en kanon tur.

Sawasdee Khrap og alt det der

Henning

Fra : Jesper Hjuler

Dato : 13-06-01 21:12

Hvad fanden ligner det, sådan at tage pis på folk, som ønsker et ærligt
svar. Du er sikkert sådan en, der går med thailudere. Svin

Fra : jkj

Dato : 13-06-01 21:56

Nej det er sandt. Jeg har lige rodet i mine papirer, hans firma hed
"Didifire 5or6" og lå i nærheden af Doi Suthep templet.
Det med tahiluderne nægter jeg at svare på, men I bliver ikke skuffet hvis I
tager med på hans tur. Jeg glemte at fortælle at vi også skød med hans gun
ude i junglen. Det var selvfølgelig en Magnum 45.

Chack Wao, kow rai?? og god tur

Henning

Fra : Jesper Hjuler

Dato : 14-06-01 10:03

Prøv lige at lytte godt efter. Vi skal sgu da ikke på trekkingtur for at
skyde med guns. Det er vores brylluposrejse, og så tror du vi vil fise rundt
i junglen med et gokkejern. Du må være syg hovedet. Du har vist fået for
meget thai-whiskey.

Brian

Fra : jkj

Dato : 14-06-01 15:29

Typisk!!!!

Bare fordi man prøver at hjælpe skal man straks svines til og hænges ud som
både alfons og dranker. Jeg forsøgte jo bare at give jer en oplevelse ud
over det sædvanlige. Men gør da bare som alle andre - ja ja - vi skal
endelig ikke skille os ud - nej nej - GAB GAB og atter GAB siger jeg bare.
Hvorfor skal det hele være så kedeligt. Tag en chance engang imellem. Det
kunne jo være at du så vil huske jeres honey-moon for noget når I om nogle
år sikkert går hvert til sit. Så har du da fået lidt ud af det.

Henning

Fra : Sune Krøll

Dato : 15-06-01 19:57

Haha.....Chack Wao er vist hva han gør ham jesper....marg marg;)

Fra : Steen Johansen

Dato : 13-06-01 22:35

Husk at en almindelig rejseforsikring ikke dækker en 3 dages trekking tur,
da det går under betegnelsen farlige aktiviteter
De fleste ture går fra Pai og det er bestemt ikke ufarligt
150kr pr dag
MvH Steen

Jesper Hjuler <hjuler@esenet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9g8gqk$iih$1@news.inet.tele.dk...