Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Kreditvurdering & opnå accept?
Fra : Peter

Dato : 04-02-06 14:13

Hej, jeg er igang med at finde en realkredit løsning for nye lån i min
ejerlejlighed.
Formålet er at betale en gæld på 400kkr (fra tidl. firma) til Danske
Bank, hvor jeg så får en saldokvittering. Der er tale om et tilbud jeg
fik i sidste uge fra Danske Bank. Dette er gyldig til d. 1 marts.

Idag har jeg en ejerlejlighed der er vurderet til 945 kkr af RKD, jeg
har et RKD lån m restgæld på 525 kkr & et boliglån ligeledes i Danske
Bank m restgæld på 175 kkr.
Ved indbetaling af de 400 kkr bortfalder den ret store gæld fra mit
tidligere firma, samt boliglånet på 175 kkr.

Jeg har været selvstændig i næsten 1 år inden for en lidt anden branche
og her har jeg en pæn & stabil indtjening.

Hvilke kredit foreninger er mere villige til at give kredit?

Hvilke ejendomsmæglere tilbyder gratis vurdering udover EDC:
http://edc.dk/kontaktedc/campaign.asp

mvh Peter

Fra : KT

Dato : 05-02-06 12:03

"Peter" <PS@ukendt.dk> skrev i en meddelelse
[...]

En gratis vurdering kan du da få hos enhver ejendomsmægler .

Kreditforeningen kan kun belåne op til 80% af ejendommens aktuelle værdi - i
forbindelse med en handel vil man normalt tage udgangsunkt i det handlede
beløb og ellers bliver det kreditforeningsens vurdering som afgør beløbet.

Knud