batteritid på Nokia 6230i
Fra : Sisse K

Dato : 04-02-06 14:06

Hey!

Jeg har en Nokia 6230i, som jeg er meget glad for... Men der er noget som
nager mig MEGET!!!! Det er batteritiden - den skal faktisk lades hver nat
for ikke at løbe tør i løbet af dagen... hertil skal det siges, at jeg ikke
bruger BT konstant, bruger ikke kameraet meget, ingen pauseskærm eller
radio - det eneste som kan bruge ekstra strøm er at jeg har et
baggrundsbillede, men alligevel har jeg strømspareren til.

Er der nogle som har en idé om hvorfor den kun holder så kort tid - og meget
gerne en idé om, om det kan laves om...

Hilsen SissE!

Fra : Søren Nielsen

Dato : 04-02-06 14:26

Sisse K wrote:
> [...]
>
> Er der nogle som har en idé om hvorfor den kun holder så kort tid -
> og meget gerne en idé om, om det kan laves om...

Det var ikke et problem på min, men det kan være en softwareopdatering kan
hjælpe. Hvis der stadig er garanti på, så er det vist gratis af få det
foretaget ved Telecare.

Søren

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 04-02-06 15:36

Det kan også være batteriet der er færdigt !

/S

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:43e4ab7d$0$190$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : RepsaC_

Dato : 04-02-06 17:14

"6400 - Sredna" <dsl271018@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan også være batteriet der er færdigt !
>
> /S
>
> "Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
> meddelelse news:43e4ab7d$0$190$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Hej
Nin gjorde det samme, men fik den software opdateret og det hjalp meget.
Har lige fået den sidste ver. 3,62 i og nu holder den da 1 uge.
Mvh
Casper

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 04-02-06 17:42

Hvordan kan jeg se, hvilken vers. min kører med ?

/S

Fra : RepsaC_

Dato : 04-02-06 18:54

> Hvordan kan jeg se, hvilken vers. min kører med ?
>
> /S
>
> "RepsaC_" <cscs@Mailwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

softwareopdatering

Hej
Tast *#0000# så kan du se det.
Mvh
Casper

Fra : Søren Nielsen

Dato : 04-02-06 19:00

6400 - Sredna wrote:
> Hvordan kan jeg se, hvilken vers. min kører med ?
>
> /S

Tryk: *#0000#

Søren

Fra : Anders

Dato : 08-02-06 11:10

"Sisse K" <xxx@Sisse.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nager mig MEGET!!!! Det er batteritiden - den skal faktisk lades hver nat
> for ikke at løbe tør i løbet af dagen...

Det er mærkeligt at man hører om så mange der har problemer med batteritiden
på N6230i.

Min bliver flittigt brugt hver dag. Samtaler og 50-100 SMS'er. Og jeg skal
ikk lade hver nat for at være sikker på at den holder strøm dagen efter...

- Anders